Stem carkit uitschakelen.

wie kan mij helpen word nu al gek van en de auto heb ik pas een halve dag.
elke keer als ik instap en mijn telefoon verbinding maakt met de carkit krijg ik een stem te horen met een heel verhaal en soms gaat hij dan plots ook bellen. wie kan mij helpen word er gek van!!!

alvast bedankt.
 
Re: stem bij verbinding maken met carkit WORD ER GEK VAN HEL

Bij jou maakt ie iig verbinding, bij mij kapt ie er na een minuut mee! Toch nog ff terug of zou het aan me telefoon liggen (Nokia N97)?
 
Re: stem bij verbinding maken met carkit WORD ER GEK VAN HEL

bij mij is het niet de telefoon net een andere geprobeerd en doet gewoon hetzelfde zelfs als ik zonder telefoon instap krijg ik de stem te horen en zegt dan dat er geen verbinding mogelijk is.
 
Re: stem bij verbinding maken met carkit WORD ER GEK VAN HEL

Heb nu een andere telefoon omdat de mijne weg is voor reparatie. Dit toestel doet het echt er perfect dus ik heb gewoon een trieste telefoon Stick Out Tongue
 
Ik heb mijn nieuwe Polo sinds gisteren, ik word ook helemaal gek van die Duitse stem, gaat vaak ook zomaar bellen.

@cornesagt: ondertussen al iets meer gehoord over een oplossing o.i.d?
 
jellywoods zei:
Ik heb mijn nieuwe Polo sinds gisteren, ik word ook helemaal gek van die Duitse stem, gaat vaak ook zomaar bellen.

@cornesagt: ondertussen al iets meer gehoord over een oplossing o.i.d?

Welke BT adapter heb je?
Ik heb degene met de 2 knoppen erop, zonder touch scherm.
Ik ben toevallig van middag bij de dealer geweest met de vraag of dit naar nederlands kan, maar helaas. Er is wel veel vraag naar nederlands ook voor de boordcomputer, maar niet mogelijk. Misschien binnenkort een software update?
Wel is het voordeel van deze BT adapter dat deze via de rns 310 te bedienen is.
Ik blijf in ieder geval van de knoppen af, dan heb ik ook geen last van een duitse stem.

Jeroen
 
jellywoods zei:
Ik heb mijn nieuwe Polo sinds gisteren, ik word ook helemaal gek van die Duitse stem, gaat vaak ook zomaar bellen.

@cornesagt: ondertussen al iets meer gehoord over een oplossing o.i.d?

ben bij de dealer geweest deze heeft de touch scherm vervangen door een gewoone met 2 knopjes erop en het probleem is verholpen!!!
ze gaan nu nog wel even kijken hoe het verder moet omdat er wel prijsverschil in zit. neem aan dat ik iets terug krijg nu schilt namelijk ongeveer €100,=.
 
jburgers zei:
jellywoods zei:
Ik heb mijn nieuwe Polo sinds gisteren, ik word ook helemaal gek van die Duitse stem, gaat vaak ook zomaar bellen.

@cornesagt: ondertussen al iets meer gehoord over een oplossing o.i.d?

Welke BT adapter heb je?
Ik heb degene met de 2 knoppen erop, zonder touch scherm.
Ik ben toevallig van middag bij de dealer geweest met de vraag of dit naar nederlands kan, maar helaas. Er is wel veel vraag naar nederlands ook voor de boordcomputer, maar niet mogelijk. Misschien binnenkort een software update?
Wel is het voordeel van deze BT adapter dat deze via de rns 310 te bedienen is.
Ik blijf in ieder geval van de knoppen af, dan heb ik ook geen last van een duitse stem.

Jeroen

Ik heb die met touchscreen. Die met touchscreen is gewoon Nederlands ingesteld, net als de RNS310. Toch blijft dat mens Duits tegen me lullen Stick Out Tongue

Is die hele stem niet uit te schakelen? Ook in Nederlands hoef ik niet te weten dat ik in het "Hoofdmenu" ben en dat ik kan kiezen uit de verschillende menu's of Bianca Schmidt wil "anrufen"...

De handleidingen zeggen er in ieder geval niets over...
 
Ja klopt. Deze heb ik ook. Dealer vertelde mij dat de Rns310 door een software update via deze adapter je telefoon kan weergeven via de phone knop op je Rns310.
Iemand een idee wat het verschil in prijs is tussen deze en de touchadapter?
 
Touch adapter 219 euro:
http://www.volkswagen.nl/volkswagen...arkits/bluetooth-telefoonadapter_golf-vi.html

Pairing adapter (in ierland) 162,70:
http://www.volkswagen-accessories.ie/bluetooth_pairing_adapter4

Op mijn RNS310 staat volgens mij ook de laatste software update.
Ik krijg ook een menu als ik op phone druk.
Alleen of het nu een meerwaarde heeft.......

Ik kan een nummer draaien op mijn scherm.
Maar kan geen nummers uit mijn telefoonboek kiezen.
Als je gebeld wordt zie je het nummer in het scherm,maar niet de naam.
Als ze deze functies nu nog werkend krijgen zou dat top zijn.
Dan kan de touchadapter in mijn dashboardkastje en een mooie houder voor mijn iphone met media aansluiting naast de radio komen.
 
PoloJan zei:
Ik kan een nummer draaien op mijn scherm.
Maar kan geen nummers uit mijn telefoonboek kiezen.
Als je gebeld wordt zie je het nummer in het scherm,maar niet de naam.
Als ze deze functies nu nog werkend krijgen zou dat top zijn.

Dan kan de touchadapter in mijn dashboardkastje en een mooie houder voor mijn iphone met media aansluiting naast de radio komen.

Het eerste kan ook de telefoon zijn.
Bluetooth kent een aantal verschillen profielen voor een verbinding.
Niet alle telefoons reageren hetzelfde.
Er is waarschijnlijk wel een lijst met welke telefoons welke functionaliteit hebben met de carkit.

Werkt het systeem wel als de adapter er niet in zit?
Anders moet je ook de bekabeling van de adapter naar het dashboardkastje verhuizen...
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!