cornesagt zei:jburgers,
ben vanmorgen bij de dealer geweest en heb €80,= terug gekregen van de adapter
Kijk, dat is de moeite nog eens.
Ik ga het hier ook maar eens over hebben denk ik.
Jeroen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
cornesagt zei:jburgers,
ben vanmorgen bij de dealer geweest en heb €80,= terug gekregen van de adapter
petit zei:Ik ben vandaag ook eens aan het goochelen en uitproberen geweest & heb verschillende optie's gezien hoe je je telefoon kan verbinden & welke functie's er dan niet te bereiken zijn:
Telefoon verbonden met Touch Adapter / Touch adapter met RNS310
- Bellen kan via RNS310, maar geen mogelijkheid om je telefoonboek in te gaan via de RNS. Wel beschikbaar via de Touch Adapter
- Geen mogelijkheid om via A2DP muziek af te spelen. iPhone4 speelt gewoon zelf af & heb geen mogelijkheid het geluid op de boxen van de auto te krijgen.
- Geen last van onze Engelse vriendin met haar standaard praatje
Telefoon verbonden met de RNS310 / Touch adapter niet verbonden, wel in houder
- Bellen kan via RNS310 + de mogelijkheid om het telefoonboek te bereiken
- A2DP muziek is af te spelen via de RNS310
- Engelse vriendin blijft terug komen met haar praatje bij het starten van de auto
- Niet getest wat ik voor toegankelijkheid via de Touch adapter heb. Kan ik nog even uittesten.
Loskoppelen van de Touch adapter
- Geen mogelijkheden tot verbinden tot RNS310
Waarom moet dit zo rete moeilijk zijn om het juist te laten verbinden. Of hebben julllie de tip om met de 1e mogelijkheid de A2DP functie geactiveerd te krijgen?
cornesagt zei:ze hebben het niet weg gewerkt maar ik vind het ook niet erg vond de touche scherm erger. hij is groot en gaf licht in het donker zelfs op de donkerste stand vond ik het stoorend dus ik ben blij met deze verandering.
petit zei:Ik ben vandaag ook eens aan het goochelen en uitproberen geweest & heb verschillende optie's gezien hoe je je telefoon kan verbinden & welke functie's er dan niet te bereiken zijn:
Telefoon verbonden met Touch Adapter / Touch adapter met RNS310
- Bellen kan via RNS310, maar geen mogelijkheid om je telefoonboek in te gaan via de RNS. Wel beschikbaar via de Touch Adapter
- Geen mogelijkheid om via A2DP muziek af te spelen. iPhone4 speelt gewoon zelf af & heb geen mogelijkheid het geluid op de boxen van de auto te krijgen.
- Geen last van onze Engelse vriendin met haar standaard praatje
Telefoon verbonden met de RNS310 / Touch adapter niet verbonden, wel in houder
- Bellen kan via RNS310 + de mogelijkheid om het telefoonboek te bereiken
- A2DP muziek is af te spelen via de RNS310
- Engelse vriendin blijft terug komen met haar praatje bij het starten van de auto
- Niet getest wat ik voor toegankelijkheid via de Touch adapter heb. Kan ik nog even uittesten.
Loskoppelen van de Touch adapter
- Geen mogelijkheden tot verbinden tot RNS310
Waarom moet dit zo rete moeilijk zijn om het juist te laten verbinden. Of hebben julllie de tip om met de 1e mogelijkheid de A2DP functie geactiveerd te krijgen?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.