Stem carkit uitschakelen.

Ik ben vandaag ook eens aan het goochelen en uitproberen geweest & heb verschillende optie's gezien hoe je je telefoon kan verbinden & welke functie's er dan niet te bereiken zijn:

Telefoon verbonden met Touch Adapter / Touch adapter met RNS310
- Bellen kan via RNS310, maar geen mogelijkheid om je telefoonboek in te gaan via de RNS. Wel beschikbaar via de Touch Adapter
- Geen mogelijkheid om via A2DP muziek af te spelen. iPhone4 speelt gewoon zelf af & heb geen mogelijkheid het geluid op de boxen van de auto te krijgen.
- Geen last van onze Engelse vriendin met haar standaard praatje

Telefoon verbonden met de RNS310 / Touch adapter niet verbonden, wel in houder
- Bellen kan via RNS310 + de mogelijkheid om het telefoonboek te bereiken
- A2DP muziek is af te spelen via de RNS310
- Engelse vriendin blijft terug komen met haar praatje bij het starten van de auto
- Niet getest wat ik voor toegankelijkheid via de Touch adapter heb. Kan ik nog even uittesten.

Loskoppelen van de Touch adapter
- Geen mogelijkheden tot verbinden tot RNS310

Waarom moet dit zo rete moeilijk zijn om het juist te laten verbinden. Of hebben julllie de tip om met de 1e mogelijkheid de A2DP functie geactiveerd te krijgen?
 
petit zei:
Ik ben vandaag ook eens aan het goochelen en uitproberen geweest & heb verschillende optie's gezien hoe je je telefoon kan verbinden & welke functie's er dan niet te bereiken zijn:

Telefoon verbonden met Touch Adapter / Touch adapter met RNS310
- Bellen kan via RNS310, maar geen mogelijkheid om je telefoonboek in te gaan via de RNS. Wel beschikbaar via de Touch Adapter
- Geen mogelijkheid om via A2DP muziek af te spelen. iPhone4 speelt gewoon zelf af & heb geen mogelijkheid het geluid op de boxen van de auto te krijgen.
- Geen last van onze Engelse vriendin met haar standaard praatje

Telefoon verbonden met de RNS310 / Touch adapter niet verbonden, wel in houder
- Bellen kan via RNS310 + de mogelijkheid om het telefoonboek te bereiken
- A2DP muziek is af te spelen via de RNS310
- Engelse vriendin blijft terug komen met haar praatje bij het starten van de auto
- Niet getest wat ik voor toegankelijkheid via de Touch adapter heb. Kan ik nog even uittesten.

Loskoppelen van de Touch adapter
- Geen mogelijkheden tot verbinden tot RNS310

Waarom moet dit zo rete moeilijk zijn om het juist te laten verbinden. Of hebben julllie de tip om met de 1e mogelijkheid de A2DP functie geactiveerd te krijgen?

je moet de adapter hebben die ik al eerder op de foto heb laten zien en al je problemen zijn weg en alles wat je wil werkt dan ook.
 
Ja enige probleem dan is dat die adapter er echt niet uit ziet, dus die wil ik niet op mijn middenconsole hebben. Hoe hebben ze dat bij jou weg gewerkt dan?

Tevens heb ik er geen moeite mee dat PON/VW later met een fix voor de touch adapter komen. Ik gebruik A2DP op dit moment niet, omdat ik mijn iPod in het handschoenenvakje heb liggen met de MDI, en de iPhone gekoppeld heb met de Touch adapter
 
Ik ga deze week eens met de dealer kijken wat de optie's zijn, want als hun een termijn aangeven wanneer er een fix komt kan ik wel wachten.

*ps. Je kan het scherm van de Touch na 15, 30 of 60 seconden op zwart laten vallen. Dat is dus wat ik doe, ook geen last van het licht.
 
cornesagt zei:
ze hebben het niet weg gewerkt maar ik vind het ook niet erg vond de touche scherm erger. hij is groot en gaf licht in het donker zelfs op de donkerste stand vond ik het stoorend dus ik ben blij met deze verandering.

De touch adapter kan je instellen dat hij na bv 15 sec in slaapstand gaat, als je een tel krijgt gaat hij vanzelf weer aan, en als je op het scherm tikt gaat hij ook weer aan.
 
petit zei:
Ik ben vandaag ook eens aan het goochelen en uitproberen geweest & heb verschillende optie's gezien hoe je je telefoon kan verbinden & welke functie's er dan niet te bereiken zijn:

Telefoon verbonden met Touch Adapter / Touch adapter met RNS310
- Bellen kan via RNS310, maar geen mogelijkheid om je telefoonboek in te gaan via de RNS. Wel beschikbaar via de Touch Adapter
- Geen mogelijkheid om via A2DP muziek af te spelen. iPhone4 speelt gewoon zelf af & heb geen mogelijkheid het geluid op de boxen van de auto te krijgen.
- Geen last van onze Engelse vriendin met haar standaard praatje

Telefoon verbonden met de RNS310 / Touch adapter niet verbonden, wel in houder
- Bellen kan via RNS310 + de mogelijkheid om het telefoonboek te bereiken
- A2DP muziek is af te spelen via de RNS310
- Engelse vriendin blijft terug komen met haar praatje bij het starten van de auto
- Niet getest wat ik voor toegankelijkheid via de Touch adapter heb. Kan ik nog even uittesten.

Loskoppelen van de Touch adapter
- Geen mogelijkheden tot verbinden tot RNS310

Waarom moet dit zo rete moeilijk zijn om het juist te laten verbinden. Of hebben julllie de tip om met de 1e mogelijkheid de A2DP functie geactiveerd te krijgen?

Welke FW versie heb je. Ben heel benieuwd of die van mij deze functies ook heeft?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!