Voorstellen Steve AW R-Line

En hier een volgende foto van de vakantie in Oostenrijk, ook hier is een nieuwe, nog niet eerder genoemde mod op te zien! De RLINE diffuser is vervangen voor een GTI diffuser en ik heb dus ook de uitlaat aan laten passen voor een ander optisch gezicht aan de achterkant, maar uiteraard ook voor meer geluid!

IMG_4936 kopiëren.jpg
Poh, het blijft heerlijk om naar te kijken die plaatjes van jou. Heel sportief die diffuser
 
Volkswagen  Polo 6c 2016  1.0 tsi 95 pk (134 pk na tuning bij Rica Noord) 
  • Geweldig
Waarderingen: Steve Up! TSI
Lekker kleurtje hoor , benieuwd wat je plannen zijn :)

P.s ik hoop snel andere naafdopjes ;)
Nee, juist deze naafdopjes vind ik wel gaaf haha. Dus die zal ik niet zo snel veranderen. Stick Out Tongue Mini wielen > mini naafdopjes Big Grin

Wat betreft de plannen, beetje hetzelfde als met de Polo.

Ander stuur (R stuur met ronde airbag en deze opnieuw laten bekleden)
Uitlaat met klep
Getinte lampen
Chippen
 
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG-7 
  • Leuk
Waarderingen: Robin
We zijn een paar maanden verder en de Up! heeft plaats gemaakt voor een Golf 7 Variant. Tijdens de aankoop van de Up! twijfelde ik al tussen deze en een station. Uiteindelijk dus de Up! gekozen en kwam er al snel achter dat dit voor mij niet de juiste auto was. Dus toen alsnog maar wat groters gekocht. Voor nu nog redelijk standaard, maar mensen die mij kennen weten dat hier verandering in zal komen. Aanschouw de Golf hieronder.

Bekijk bijlage IMG_5445.jpg
 
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG-7 
  • Leuk
Waarderingen: Roon, HoMi en kawazxr
We zijn een paar maanden verder en de Up! heeft plaats gemaakt voor een Golf 7 Variant. Tijdens de aankoop van de Up! twijfelde ik al tussen deze en een station. Uiteindelijk dus de Up! gekozen en kwam er al snel achter dat dit voor mij niet de juiste auto was. Dus toen alsnog maar wat groters gekocht. Voor nu nog redelijk standaard, maar mensen die mij kennen weten dat hier verandering in zal komen. Aanschouw de Golf hieronder.

Bekijk bijlage IMG_5445.jpg
Mooie golf! Benieuwd wat je er van gaat maken.

Best een verschil van een Up! Naar golf stationStick Out Tongue
Het niet zo van hmmm zou ik een 3 of 5 deurs nemen haha
 
Mooi, 1.0 of de 1.4 tsi en heb je er plannen mee?
Geen van beide haha, een 1.2 TSI is het.

Heb al 1 ding veranderd aan de auto: er zat zo'n MIB1 std multimedia systeem in met klein scherm en zonder Apple CarPlay. Deze heb ik vervangen voor MIB2.5, 9.2inch touchschreen met Apple CarPlay uit de Golf 7.5.

En andere plannen zijn er zeker! Uiteraard weer de gebruikelijke plannen zoals velgen, verlagen, chippen, uitlaat. Heb vorige week een bestelling geplaatst voor een bekleed stuur bij CM Customs in Hengelo. Daarnaast heb ik nu halogeen koplampen, deze wil ik een keer laten vervangen voor de dubbel U led Golf R koplampen.

Zou ook nog wel graag een R-Line voorbumper willen, die zien er wat sportiever uit.

Maar al het bovenstaand is een flink kostenplaatje dus er zal wel een tijd overheen gaan voordat de auto af is. Big Grin
 
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG-7 
  • Leuk
Waarderingen: Roon
Geen van beide haha, een 1.2 TSI is het.

Heb al 1 ding veranderd aan de auto: er zat zo'n MIB1 std multimedia systeem in met klein scherm en zonder Apple CarPlay. Deze heb ik vervangen voor MIB2.5, 9.2inch touchschreen met Apple CarPlay uit de Golf 7.5.

En andere plannen zijn er zeker! Uiteraard weer de gebruikelijke plannen zoals velgen, verlagen, chippen, uitlaat. Heb vorige week een bestelling geplaatst voor een bekleed stuur bij CM Customs in Hengelo. Daarnaast heb ik nu halogeen koplampen, deze wil ik een keer laten vervangen voor de dubbel U led Golf R koplampen.

Zou ook nog wel graag een R-Line voorbumper willen, die zien er wat sportiever uit.

Maar al het bovenstaand is een flink kostenplaatje dus er zal wel een tijd overheen gaan voordat de auto af is. Big Grin
Gaaf, houdt ons op de hoogte!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
  • Leuk
Waarderingen: Steve Up! TSI
Zo, daar ben ik weer!

Ondertussen weer wat maanden verder en ik kan weer wat dingen kwijt over de auto voor degene die het leuk vinden hier nog te lezen.

Er zit ondertussen een custom stuur in de auto. Zie de foto hieronder. (er missen op deze foto nog wel wat onderdeeltjes zoals de volumeknopjes links en het R logo onderin, maar die zitten er ondertussen ook in!)

IMG_2364.jpeg

Daarnaast heb ik airride gekocht en dat gaat in januari onder de auto. Zo ben ik ook al op zoek gegaan naar eventuele nieuwe wielen voor in 2023. Na wat creatief te zijn geweest zal het resultaat airride en velgen er als volgt uit komen te zien. Al laten de velgen nog wel even op zich wachten. :)

air golf.jpg

Tot de volgende update!
 
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG-7 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!