Voorstellen Steve AW R-Line

Hoe is het geluid precies? Ik hoor bij mijn DSG ook bij heel rustig rijden soms een "klunk'' geluid. Vooral in een stille parkeergarage. Je zet in achteruit en naar D. En andersom krijg ik het.
Bij mij is het meer alsof je de tanden zachtjes hoort knarsen.

Een “klunk” geluid is voor zover ik me weleens goed heb ingelezen in DSG problemen geen goed teken. Misschien een idee om hiermee naar de dealer of DSG dokter te gaan?
 
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG-7 
Bij mij is het meer alsof je de tanden zachtjes hoort knarsen.

Een “klunk” geluid is voor zover ik me weleens goed heb ingelezen in DSG problemen geen goed teken. Misschien een idee om hiermee naar de dealer of DSG dokter te gaan?
Ben bij de dealer geweest. Ze konden niks "vinden". Ik rij gewoon lekker door en als het stuk gaat lekker boeie. Lease :tearsofjoy:
 
Volkswagen  Highline Business R  1.5 TSI 150pk DSG 
Bij mij is het meer alsof je de tanden zachtjes hoort knarsen.

Een “klunk” geluid is voor zover ik me weleens goed heb ingelezen in DSG problemen geen goed teken. Misschien een idee om hiermee naar de dealer of DSG dokter te gaan?
Wat een gezeik met al die DSG's, zijn ze nou daadwerkelijk slecht geproduceerd of?
 
Volkswagen  Polo  - 
Ben bij de dealer geweest. Ze konden niks "vinden". Ik rij gewoon lekker door en als het stuk gaat lekker boeie. Lease :tearsofjoy:
Is dat niet de gewoon de koppeling die de eerstvolgende versnelling voorbereid? Dus terwijl koppeling 1 naar de eerste versnelling gaat, gaat koppeling 2 alvast naar versnelling 2.
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.5 TSI 
Is dat niet de gewoon de koppeling die de eerstvolgende versnelling voorbereid? Dus terwijl koppeling 1 naar de eerste versnelling gaat, gaat koppeling 2 alvast naar versnelling 2.
Geen idee. Ben je ooit een stille parkeer garage ingereden? Doe je ramen open dan hoor je zo erg een klunk geluid bij gas geven/remmen/schakelen
 
Volkswagen  Highline Business R  1.5 TSI 150pk DSG 
Er zijn weer wat maandjes verstreken sinds ik hier wat heb gepost. Ik heb een tijdje stil gezeten als het gaat om het fotograferen van m'n auto, maar..... Ik ben 2 weken op vakantie geweest met de auto naar Oostenrijk en Duitsland en uiteraard kon ik het daar niet laten om wat foto's van de auto te schieten. Hier onder alvast 1 foto.

Ondertussen ook weer wat dingen aan m'n auto gedaan. Zo heb ik de auto zelf eind juli 2 staps gepolijst en de wielen laten polijsten en in de glascoating laten zetten. Ook heb ik mn remklauwen een kleurtje gegeven, dat was wel nodig want ze waren zwaar aan het roesten. De kleur van de remklauwen is nagenoeg dezelfde kleur als de auto. Ook dit is wel een beetje op de foto hier onder te zien.

IMG_4958 kopiëren.jpg
 
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG-7 
Er zijn weer wat maandjes verstreken sinds ik hier wat heb gepost. Ik heb een tijdje stil gezeten als het gaat om het fotograferen van m'n auto, maar..... Ik ben 2 weken op vakantie geweest met de auto naar Oostenrijk en Duitsland en uiteraard kon ik het daar niet laten om wat foto's van de auto te schieten. Hier onder alvast 1 foto.

Ondertussen ook weer wat dingen aan m'n auto gedaan. Zo heb ik de auto zelf eind juli 2 staps gepolijst en de wielen laten polijsten en in de glascoating laten zetten. Ook heb ik mn remklauwen een kleurtje gegeven, dat was wel nodig want ze waren zwaar aan het roesten. De kleur van de remklauwen is nagenoeg dezelfde kleur als de auto. Ook dit is wel een beetje op de foto hier onder te zien.

IMG_4958 kopiëren.jpg
Wat een plaatje. Zo de tering.
 
Volkswagen  Polo 6c 2016  1.0 tsi 95 pk (134 pk na tuning bij Rica Noord) 
  • Geweldig
Waarderingen: Steve Up! TSI
We zijn ondertussen al wat maandjes verder sinds ik mijn Polo in ontvangst heb genomen.

In deze maanden heb ik wat dingen aan de auto veranderd, ik dacht laat ik dat even in mijn allereerste topic plaatsen.

Wat heb ik aan de auto gedaan;

- De auto is verlaagd met Eibach Sportline veren
- Ik heb alle verlichting rondom laten tinten met de middelste kleur zwart, inclusief de knipperlichten in m'n spiegels
- Ik heb de 17 inch Pamplona velgen zelf geplastidipt
- De VW logo's op de voor en achterkant zijn zwart gemaakt. Voor is een vinyl overlay en achter is gewrapt.

VOOR:
IMG_2273.JPG

NA:
IMG_1308[4732].jpg


What's next to come?

- Als het goed is komt er vandaag een front splitter van Race Design binnen.
- Ik zit er aan de denken om bepaalde delen van de auto zwart te laten wrappen.
- Eventueel chippen.
- Remklauwen rood laten spuiten.

MAAR EERST EVEN SPAREN WEER. :tearsofjoy:

Groetjes!
Welke velgen zijn dit? De na foto?
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 95PK 
En hier een volgende foto van de vakantie in Oostenrijk, ook hier is een nieuwe, nog niet eerder genoemde mod op te zien! De RLINE diffuser is vervangen voor een GTI diffuser en ik heb dus ook de uitlaat aan laten passen voor een ander optisch gezicht aan de achterkant, maar uiteraard ook voor meer geluid!

IMG_4936 kopiëren.jpg
 
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG-7 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!