pff zieke foto, met wat voor een apparaat heb je die foto geschoten?
Thanks! Ik schiet mijn foto’s met een Canon EOS250D + 50mm lens.pff zieke foto, met wat voor een apparaat heb je die foto geschoten?
Aan de plaatjes ligt het niet!!Vandaag bij de dealer geweest en een rondje gereden met 1 van de monteurs. Helaas lukte het niet om tijdens deze pogingen het geluid op te wekken.
Ik heb wel uitgelegd aan de monteur hoe het geluid ongeveer klinkt en dat dit dus hetzelfde klinkt als met de vorige versnellingsbak. Ironisch is dat er nu gezegd wordt dat dit geluid geen kwaad kan, aangezien hetzelfde geluid wel de aanleiding is geweest voor het vervangen van de DSG, koppelingen en de mechatronic een aantal weken geleden.
Maar ik heb besloten mij erbij neer te leggen en ditmaal te vertrouwen op het oordeel van de monteur. Gelukkig is het een lease auto, mocht het in de toekomst alsnog kapot gaan dan zijn de kosten tot 12 november dit jaar voor de fabriek en na deze datum voor de lease maatschappij.
Dan maar een mooi plaatje bij het bericht uploaden om dit hierboven allemaal snel te vergeten!
De wielen en verlaging is met toestemming van de lease-maatschappij.Mooie auto heb je .
Welke leasemaatschappij heb je ?Mag dat zomaar aan een leasebak zoveel aan te versleutelen?
Klopt, ik ook al zou ik hem weer inleveren. En de kosten idd allemaal voor mezelf.Van wielen en verlaging wist ik,daar heb ik ook toestemming voor wel op eigen kosten .
Het einige is dat ik de auto wel zonder verlaging moet inleveren.
Haha nee helaas, ik heb niet zo veel interieur foto's!Kwam je auto al tegen op marktplaats. Heb je niet nog wat meer interieurfoto's om van te genieten?
@Steve AW R-Line Je hebt toch een leaseauto?Kwam je auto al tegen op marktplaats.
@Steve AW R-Line Je hebt toch een leaseauto?
Hoe is het geluid precies? Ik hoor bij mijn DSG ook bij heel rustig rijden soms een "klunk'' geluid. Vooral in een stille parkeergarage. Je zet in achteruit en naar D. En andersom krijg ik het.Vandaag bij de dealer geweest en een rondje gereden met 1 van de monteurs. Helaas lukte het niet om tijdens deze pogingen het geluid op te wekken.
Ik heb wel uitgelegd aan de monteur hoe het geluid ongeveer klinkt en dat dit dus hetzelfde klinkt als met de vorige versnellingsbak. Ironisch is dat er nu gezegd wordt dat dit geluid geen kwaad kan, aangezien hetzelfde geluid wel de aanleiding is geweest voor het vervangen van de DSG, koppelingen en de mechatronic een aantal weken geleden.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.