Nou de 500km inrijden is inmiddels gebeurd. Heb nu zo'n 1000 kilometer op de nieuwe DSG staan. Ik heb de auto al diverse keren op zijn staart getrapt nadat ik de 500km heb bereikt en er is tot op heden geen geluid meer hoorbaar. Dit is dus heel fijn!
Wat ik wel jammer vind is dat de DSG naar mijn idee nog steeds niet zo vloeiend schakelt als dat hoort. Dit zou aan de software kunnen liggen, hier kom ik echter gauw achter want ik heb 20 maart een afspraak ingepland bij VAGtechniek om mijn tuning terug te laten zetten en dus ook de DSG tuning, de ECO-modus wordt dan ook uitgeschakeld en er komt een Pipercross luchtfilter in.
Ondertussen heb ik nog wat veranderd aan de auto. Na mijn front logo, rear logo en mijn naafkapjes al te hebben veranderd naar het nieuwe 2020 logo, heb ik nu ook de airbag met het nieuwe 2020 logo. Deze kon natuurlijk niet achterblijven en was ook zeker niet af te slaan voor dat mooie bedrag. Bedankt daarvoor!
@Moes-Moze
Morgen ga ik de auto even goed wassen en daarna mooie plaatjes schieten samen met wat Polo vrienden. De resultaten daarvan zullen uiteraard zoals gewoonlijk weer in dit topic worden gepost!
Fijne avond iedereen!