eens!Ik lieg niet als ik zeg dat dit momenteel de dikste AW is die er rijdt.
Heb hem eenmaal in het echt mogen bewonderen.. Prachtig bakkie.
Dit vind ik echt heel tof om te lezen jongens! Ik ben zelf ook heel erg blij met wat het geworden is.
Ik zal proberen ook wat vaker foto's te posten in dit topic!
Maak een showroom aan, heb je al je foto's op één plek
en hoeven wij niet als een dolle te scrollen
Daar sluit ik mij volledig bij aan!Ik lieg niet als ik zeg dat dit momenteel de dikste AW is die er rijdt.
Heb hem eenmaal in het echt mogen bewonderen.. Prachtig bakkie.
<3mooi hoor sgat <3
Bedankt voor je compliment!Heel gaaf die AW van je @Steve AW R-Line !
Vraagjes die ik heb na het lezen van je topic:
- Logo voor en achter stickers? (Kon niet vinden waar je die vandaan had.)
- Koplamp, achterlichten & mistlampen zijn gewrapped?
betoverend.
Eindelijk!! Ben benieuwd.Zoals sommige hier op het forum weten had ik al enige tijd problemen met mijn DSG. Er was een vreemd geluid hoorbaar wanneer ik in M stand schakelde van 2>3 rond de 6000 toeren onder veel vermogen. De motor was gechipt en de DSG ook en ik had het idee dat het geluid hierna was ontstaan. Ik ben destijds terug gegaan naar de chipper en in overleg met hun heb ik de tuning er weer af laten halen, omdat ik nog volop in de garantie zat. Ik ben toen terug gegaan naar een Volkswagen dealer en zij hebben tot 2 keer toe geprobeerd te onderzoeken waardoor het geluid werd veroorzaakt. Zij gaven toen aan het geluid wel te horen, maar niet duidelijk genoeg om te kunnen zeggen wat het precies was. Zij adviseerde mij gewoon door te rijden en wanneer het geluid vaker en harder zou worden dat ik dan weer terug kwam. Dit is zo'n 6 maanden geleden.
3 weken geleden heb ik weer contact opgenomen met de lease-maatschappij met het voorstel om de auto naar een DSG specialist te brengen. In dit geval de DSG Dokter. Ik was bereid de kosten van een diepgaande diagnose op mij te nemen, maar dan wilde ik er wel zeker van zijn dat als zij het probleem zouden vinden en een rapport op zouden maken waarin stond wat de oplossing was, dat de dealer aan de hand van dit rapport ook daadwerkelijk de reparatie uit mocht voeren. De lease-maatschappij adviseerde mij om eerst naar een andere dealer te gaan met mijn probleem. Dit heb ik dus ook gedaan.
De dealer heeft een test rondje met de auto gereden en mijn instructie's opgevolgd over hoe zij het geluid het beste konden opwekken. Dit is hun gelukkig direct gelukt. Zij hoorde het geluid overduidelijk en wisten meteen dat er iets niet goed was. Wat ging er nu gebeuren?
De dealer vertelde mij dat zij de mechatronic open moesten maken om te controleren of hier slijpsel in zou zitten. Wanneer dit het geval was dan zou de versnellingsbak open gaan om het een en ander te controleren, hier foto's van te maken en naar de fabriek te sturen. De fabriek zou vervolgens bepalen of een reparatie genoeg zou zijn of dat de gehele DSG vervangen moest worden onder garantie. De fabriek heeft gekozen voor de laatste optie.
De versnellingsbak is door de dealer besteld en naar verwachting krijg ik mijn auto aankomende week terug. Ik ben erg benieuwd of ik verschil zal merken tijdens het rijden. Vanaf dag 1 dat ik de auto heb vond ik namelijk al dat de manier hoe de DSG functioneerde niet helemaal was wat ik er van verwachtte. Daarnaast rijden vrienden van mij in een zelfde Polo en die van hun vond ik beduidend anders rijden dan de mijne, maar wel (redelijk) hetzelfde als die van elkaar. In hun auto functioneert de DSG wel zoals ik van een DSG had verwacht.
Nog even geduld....
To be continued.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.