Robin
Voormalig Admin
Inderdaad je kan niets vinden met uitlezen.
Ik zou weerstanden van de zitting en leuning nameten
Ik zou weerstanden van de zitting en leuning nameten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kan het dan niet zijn dat er dan iets anders niet klopt? Want als ze stuk blijven gaan.. misschien zekeringetje of iets anders. Ik denk even hardop met je mee.Vandaag de stoelverwarming van de Polo maar weer eens onder handen genomen;
Rugleuning matje is inderdaad helemaal naar de gallemiezen. breuk gevonden en gerepareerd, maar meet nog steeds geen weerstand. Ali matje gemonteerd die zou moeten werken, maar ook 2 tellen en weer uit.... Iemand nog een origineel rugleuningmatje in de aanbieding?
Originele matje is definitly stuk. Gok met Ali Express matjes is uiteindelijk paar tientjes weggegooid geld. Ze zouden dezelfde weerstand moeten hebben als het origineel maar op het tweede matje meet ik rond de 7-10 ohm, waar de originele matjes op ongeveer 2,5 Ohm zitten. Dat ligt buiten de grenswaarden van de hardware dus schakelt systeem uit. wordt vervolgd.Kan het dan niet zijn dat er dan iets anders niet klopt? Want als ze stuk blijven gaan.. misschien zekeringetje of iets anders. Ik denk even hardop met je mee.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.