Nou het schiet op wat een gepruts achter dat dashbord, heb een paar foto's gemaakt maar door het gepruts niet verder gekomen dan de stoelen eruit.
Nu ik heb de stoelen er eerst uitgehaald, dan kon ik wat beter manoeuvreren in de auto met mijn "goddelijke" lichaam.
De radio eruit, de omlijsting kun je zo los trekken. onderin zitten twee sleufjes, daar past je sleutel zo in en daarna de clima eruit, die omlijsting trek je ook zo los.
De kufatec/vagshop kabelboom vanaf de radio naar de stuurkolom geleid, dan achter de zekeringkast langs door naar de zijkant en dan door de deurdorpel naar de stoel.
Andere zijde dashbord kastje eruit en de kabel er boven langs naar de zijkant en ook door de deurdorpel naar de stoel.
Naar de stuurkolom gaan de losse draadjes te weten massa (met oog)
De draad met de kleine connector gaat naar de bcm stekker (zwarte) in poortje 36
De draad zonder connector is voor het licht deze kan op een grijs/blauwe draad, deze heb ik gevonden bij de lichtschakelaar, hier moet ik een nieuwe connector voor hebben, dan pers ik er 2 in 1.
De draad met grote connector gaat in de zekeringkast, het is makkelijker om die los te schroeven in het hele verhaal en gaat op nr 37, deze zal in de meeste gevallen leeg zijn en moet nog bedraad worden in mijn geval.
De module heb ik achter de climatcontrol gelegd.
Het viel niet mee om met de handen overal tussen te komen, maar op zich wijst het zichzelf.
Kan ik de verlichting van de grijze draad met blauwe streep halen die op de lichtschakelaar zit?
Wat voor oplossingenn zijn er om op poort 37 spanning te krijgen, welke draad moet ik aftakken (kleur) of zijn er speciale koppel dingetjes voor te krijgen?