Stoelverwarming inbouwen

Nu weer het volgende, ook de gordelspanners vervangen en nu zit er een storing in met weerstand te laag.
Is dit het stekkertje wat niet goed los komt? Ik zou de gordelspanner kunne doormeten, dan moet de weerstand 200 ohm zijn toch?

We blijven bezig!
 
Volkswagen  Polo 6r comfortline  1.6tdi bmt VVT 140pk 
Het probleem is opgelost, ik had het stekkertje niet goed in de gordelspanner gedrukt.

Ben hier achter gekomen door de verschillende weerstandswaarden uit te lezen met behulp van vcds.

Module 15 airbags en dan het blokje rechtsonder bij "these are safe" daar kun je de verschillende componenten live uitlezen op weerstandswaardes tevens staan hier ook het aantal crashes (frontal, passenger side, driverside)

Nu alleen nog de schakelaars omwisselen bij de sloop en een reparatiedraad halen bij de dealer en poort 37 doorlussen.
 
Volkswagen  Polo 6r comfortline  1.6tdi bmt VVT 140pk 
die bij de lichtschakelaar zou ik er gewoon aan solderen. geen gedoe met connectoren.
voor de zekeringenkast kun je een halve 000 979 227 E aan de zwart/rode kabel solderen en op 37a steken. dan de kabel naar de module op 37b

Ik heb laatst bij de dealer gevraagd naar een reparatiedraad die ik in de zekeringkast kan steken omdat ik binnenkort een 12 volt aansluiting wilt inbouwen en deze op de zekeringkast wil insteken. Ik heb reparatiedraad 000979135e meegekregen, wat is het verschil?
 
Volkswagen  Polo 6C Highline  1.2 TSI 110 PK 
135e = 1.0mm2 doorsnee, 227e = 2,5mm2 doorsnee

Aah super! Thx!
Ik heb van voor naar achteren een draad van 2,0 / 2,5 mm2 getrokken voor de 12 v.
Gaat dat goed wanneer ik 10 cm van het gele draadje (inclusief steker) 000979135e eraan soldeer en deze in de zekeringkast prik?

@Gerwinp sorry voor mijn 2 vraagjes in jouw topic
 
Volkswagen  Polo 6C Highline  1.2 TSI 110 PK 
  • Leuk
Waarderingen: Gerwin
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!