Andries Polo6R
Premium lid
Heb ook bij jou afgekeken 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heb je toevallig een foto van het metalen deel ter referentie? Of gewoon lege oppervlakken beplakken?Iets latere reactie, ben even bij de Nürburgring geweest.
Maar zoals Grutte Piet & Andries aangeven.
Mijn deur ziet er bijna identiek uit als die van Andries.
Daarnaast is het ook handig om de 'grote' metalen delen van de deur zelf af te plakken, om resonantie te verminderen.
Als je echt serieus te werk wilt gaan, dan plak je de binnenkant van je deur (dus tussen metaal & glas als 'ie naar beneden is) de noppige foam.
Zo verminder je overtollige geluiden en maak je het geluid echt aanzienlijk beter!
Ik vermoed fabrieksaf te hard erin geschoten. Vervolgens met een paar keer temp schommeling en deur dicht gooien simpelweg doorgeschoten.Blij dat het opgelost is! ik ben wel heel benieuwd hoe dat kapot had kunnen gaan
Haha, eettafel projectje.schitterend toch?
lekker naast de bank in de woonkamer![]()
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.