TwistedBE :: 2010 Volkswagen Polo 6R (1.6 TDI)

Re: Polo 6R van Twisted

Het zijn nochtans originele VW velgen die witte.
Je ziet ze wel eens maar meestal op een rode auto.
Vind ze niet misstaan op een blauwe en komt iets minder voor ook.

Maar ik moet nog beslissen wat het gaat worden, kheb nog effe tijd.
Wat denkt de rest van het forum ervan ?
 
Re: Polo 6R van Twisted

Ik vind het mooi uit zien. Deze combi zie je idd niet vaak.
Met witte spiegels en wit dak, of witte striping zou het iets meer uitmaken.
Hou er rekening mee dat je vuil erg snel ziet op wit.....aangezien velgen nogal snel vies worden.....
 
Re: Polo 6R van Twisted

Ik vind het er goed uitzien, ik deel mijn mening wel met mijn voorgangers dat het mooi zou zijn om witte accenten op de auto terug te vinden.
 
Re: Polo 6R van Twisted

H&R verlagingsveren zijn besteld (25/40) en zouden ten laatste binnen 2 weken binnen moeten zijn. :mrgreen:

Ik heb nu wel al de sportophanging van VW dus ik hang al 15mm lager dan de normale polo's.
Maar dan zak ik nog steeds 15/25 wat wil zeggen dat de wielkassen mooi opgevuld zullen zijn.
 
Re: Polo 6R van Twisted

Ow cool wanneer heb jij je Polo gekocht? Ik heb er nu Eibach 25/30 vind het eigenlijk wel ok i.v.m met menesen die ik achter mee kan nemen 40 is net iets te laag achter. Mocht ik lager willen bestel ik ooit een schroefset, of ik ga voor dat air-gedoeStick Out Tongue maar dat is voorlopig niet nodig :mrgreen:
 
Re: Polo 6R van Twisted

mooi polo...ik rijd zelf nu in een Polo 1.2 TDI BM maar als ik soms naar de youtube filmpjes kijk van de 1.6 TDI of die benzine versie van 1.2 TSI...dan begint het toch wel te kriebelen....brrrr :roll:
 
Re: Polo 6R van Twisted

Ik heb een Fiscon Basic Plus Bluetooth module geplaatst als aanvulling op mijn RCD-510.
Nu kan ik dus mijn telefoon verbinden met het entertainment systeem in mijn wagen. Big Grin
Alleen jammer dat de extra opties (en bediening) via het schermpje tussen de toerenteller en snelheidsmeter niet werkt op ons type. :cry:
Nuja ik kan nog steeds alles bedienen via de RCD-510 dus zo erg vind ik het niet. (De Phone knop doet nu eindelijk ook iets hehe)

[resize=600:3f2h5zgf]http://users.telenet.be/twisted/Polo%206R/Fiscon%20(1).JPG[/resize:3f2h5zgf]

Ik heb ook het microfoontje uit elkaar gehaald en gemonteerd op de stock VW positie.
Het is bijna onzichtbaar en ik ben er wel tevreden mee, veel beter dan dat opbouw microfoontje. :mrgreen:
(Helemaal links (bestuurders kant) achter dat geperforeerde stuk tussen de lichtjes zit een klein "cirkeltje")

[resize=600:3f2h5zgf]http://users.telenet.be/twisted/Polo%206R/Fiscon%20(2).JPG[/resize:3f2h5zgf]
 
Re: Polo 6R van Twisted

hey wel een opmerking....dit is toch geen RCD510?!?! ziet er meer uit als een Luxere RNS310 of een RNS510? de RCD310/510 hebben nooit zo'n grote scherm toch?!?! :shock: :shock: of heb ik het nou verkeerd
 
Re: Polo 6R van Twisted

De rcd 310 is een kleine scherm zonder kleur, de RCD 510 is juist een grote scherm net als de RNS maar zonder navigatie en videomogelijkheden (helaas)

edit: wat ik nu niet begrijp is, was het niet veel beter om een rns510 te kopen met dat geld dat je in de rcd en de fiscon bluetooth kit hebt geïnvesteerd?
 
Re: Polo 6R van Twisted

Dat is wel degelijk een RCD-510 dat ik heb (van fabriek af). Zie BJK zijn reply.
Tzou al erg zijn dat ik het zelf niet zou weten welk type ik heb steken. :lol:

@ BJK :
Ik begrijp jouw opmerking niet echt, een RNS-510 kost stukken meer dan een RCD-510
(veel meer dan hetgene ik nu bijbetaald heb voor die Fiscon kit => 2de hands)
En een RNS-510 heeft net zoals een RCD-510 GEEN bluetooth dus dan zou ik alsnog zo een kit moeten kopen.
Het enige dat ik dan zou gedaan hebben is meer geld uitgeven voor extra's die ik niet nodig heb of wou...
Vergeet trouwens niet dat die RCD-510 al een jaar in mijn auto zit, het is nu pas dat ik de bluetooth erbij heb.

Gps heb ik via mijn iphone 4 (TomTom) waarvan het geluid nu ook over de speakers gaat btw. (bluetooth) :twisted:
 
Re: Polo 6R van Twisted

O ok, mijn fout dan, ik dacht namelijk dat de RNS 510 wel bluetooth had en je de fiscon carkit voor 450$ had gekocht, die prijs kwam ik namelijk tegen op internet, de kosten voor een RCD 510 en die carkit tegenover de kosten van een goede rns 510 op marktplaats (650 a 750 euro) maakt het dan niet logisch, maar er zit dus geen bluetooth op, dan heb je natuurlijk gelijk :)

Nog een vraagje, voor hoeveel heb je de rcd510 gekocht?
 
Re: Polo 6R van Twisted

Ik had die RCD-510 van fabriek af, dat zat in het "Cool and Sound" pakket => +-850euro toen.
(Een pakket met electronische airco met gekoeld handschoenkastje, RCD-510 en 6 speakers)
Toen was het een goede 450euro duurder om het RNS-510 pakket te nemen.
 
Re: Polo 6R van Twisted

TwistedBE zei:
Onlangs ben ik dus voor de 2de keer bij skytune geweest.
Nu had ik al een volledige recht lijn tot aan de einddemper van het fabriek af.
Het had dus niet echt veel zin om deze te vervangen door inox (dat kan later ook nog altijd)
En dus is het bij een einddemper en eindstuk gebleven. ;)
(Al heb ik hem wel een tikkeltje hoger laten zetten zodat hij beter bij de auto aansluit)

[resize=600:1xvqekm8]http://users.telenet.be/twisted/Polo%206R/Skytune.jpg[/resize:1xvqekm8]
Hey Twisted ik heb een vraagje?
Ik ken skytune wel maar ik zou wille weten waar het et ligt?
Ik zou ook wel zo een op maat gemaakt uitlaatje willen Big Grin ?
Wat kost dat zoal?
 
Re: Polo 6R van Twisted

@TwistedBE,
werkt goed he! Ik heb zelf bij mijn RCD510 vorig jaar een VW Bleutoothset laten inbouwen bij CarTronic voor de actieprijs van 379,- ( http://www.cartronic.nl/shopp/product_i ... arkit.html ) In eerste aanleg had ik ook nog een originele TomTom houder voor mijn iPhone4 netjes onder de Climatronic weggewerkt. Maar aangezien ik Navi nauwelijks gebruik (ff snel Google Mappen, nabij plaats bestemming) heb ik de houder er weer uitgehaald!

@KYC.
Ik heb mijn Polo BM destijds nieuw besteld in Duitsland bij de VW dealer en ook gekozen voor het "Cool&Sound" system :)
 
Re: Polo 6R van Twisted

@ Tommeke,
Skytune ligt in Maldegem (precieze adres vind je terug op hun site)
En ik heb 285 euro betaald voor demper + eindstuk gemonteerd.
(vind je ook allemaal terug een paar post/pagina's terug)

@ RomeoHotel,
Jah werkt perfect, ik ben er heel tevreden van. Big Grin
Vooral dat het zo mooi integreerd in de radio/auto is super.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!