Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
het is alleen handig als je meer pks wilt bij het chippenAls ik jou was zou ik niet eens voor een hele nieuwe uitlaat gaan, op internet zijn genoeg filmpjes van mensen die de middendemper hebben weg gehaald. klinkt al super scheelt je een hoop geld met een compleet uitlaat systeem
Heb me uitlaat er onder en ben er heel blij mee ik zal straks wat filmpjes maken.
Ben benieuwd naar het filmpje en het geluid.
Wat heb je precies gedaan en wat was je uiteindelijk kwijt?
Welke heb je resonated of nonresonated van Milltek?Hierbij de filmpjes van de nieuwe uitlaat heb ze even snel gemaakt als er nog wensen zijn voor filmpjes hoor ik het graag maak ik het even snel.
Ik heb de resonated nonresonated was toen nog niet leverbaar.Welke heb je resonated of nonresonated van Milltek?
Die is volgens mij nog steeds niet leverbaarIs die non resonated nu wel leverbaar dan??? want ik wil wat herrie ik rij hem toch alleen in het weekend
die van mij had het wel zeiden ze.En nu is de vraag of de Gti wel of niet een opf heeft
Van wanneer is jou Polo dan?die van mij had het wel zeiden ze.
Das wel een goede oplossing tot dat ik een uitlaatsysteem hebMiddendemper tussen uit, paar weken ff de achterdemper laten inbranden hierdoor en je hebt een mooie brom, heb ik ook
juli 2018Van wanneer is jou Polo dan?
Ja geluid kan ook heel nice zijn als je midden demper er uit heb maar titanium uitlaat stukken die wat groter zijn dan orgineel springt er toch wel uit.Das wel een goede oplossing tot dat ik een uitlaatsysteem heb
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.