Wasbeurtje zal hem niet misstaan [/QUt hn meOTE]
Hahaahaha. Ja das waar, ziet er nu echt niet uit, maar wilde jullie niet laten wachten met het resultaat(ps kon zelf ook niet wachten om een foto onderweg te maken)
Staat heel erg mooi!
Wat is het verschil kwa kofferkleppen dan?
lWauw, je bent goed bezig!
Als volgende stap zou ik hem inderdaad even wassen en luxe kentekenplaten (opgelegde letters)..
Mocht je aan een retrofit-project voor Xenon willen beginnen: speciaal voor dat doel heb ik een setje H4-koplampen aangeschaft. Wilde deze openmaken, van binnen hoogglans zwart spuiten, Xenon-set monteren en plaatsen. Verder dan het gedeeltelijk openmaken van de 1e koplamp ben ik niet gekomen, toen is de GTI verkocht. Mocht je interesse hebben: laat het maar weten.Daarna maar is kijken wat ik verder ga doen
Denk de koplampunit
staat er goed bij zo! inderdaad die kofferklep zal nog een heel verschil maken, ben nooit echt fan geweest van de bm kofferklep.
en inderdaad jij laat er geen gras over groeien haha!
Ziet er echt mooi uit Tijs!
Heeft met de BM sideskirts wel een idee van de blue GT
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.