Update: Tijmi's little White GTD :: 2012 VW Polo 6r

Aaah vet! Ben heel benieuwd hoe dat op een korter bumper zal komen te staan!Big Grin
Ik zou dan denken dat je een randje om de mistlampen zou moeten plakken om het r-line idee te krijgen;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Aaah vet! Ben heel benieuwd hoe dat op een korter bumper zal komen te staan!Big Grin
Ik zou dan denken dat je een randje om de mistlampen zou moeten plakken om het r-line idee te krijgen;)

Ja ben ook heel benieuwd. Maar als je het niet probeert, dan weet je het ook niet he

En als het niks is dan trek ik de tape er weer vanaf. Net zo makkelijk lol
 
Heb een folie over de onderkant van de achterlichten geplakt
Nu ben ik eindelijk van die lichte lelijke dingen af:mrgreen:

wAS de bedoeling om de hele achterlichten te voorzien van een folie, maar wat een kutwerk is dat zeg:-x

 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!