Ben steeds meer fan van je Polo aan het worden! Nog een keer H7 of Bi-Xenon lampen en dan is de voorkant wel af zou ik zeggen
Ben steeds meer fan van je Polo aan het worden! Nog een keer H7 of Bi-Xenon lampen en dan is de voorkant wel af zou ik zeggen
Dan moet je m maar niet meer wassen.
zou van mij ook wat lager mogen, verlaging en velgen maken de auto vind ik persoonlijk. je zou eventueel gewoon je kapjes ook kunnen wrappen dan zie je het kleur verschil niet meer zo fel
l+1 ! Is echt een super mooie wagen ! Zou nog wel lager mogen naar mijn smaak
Ongeveer 450 voor een schroefset van AP, dan nog montage á 100 euro ongeveer.
Daarom heet het ook een schroefset, die kan je op de gewenste hoogte schroeven !Was ik al bang voor. en dan zit ik weer met mijn huidige eibach setje.
Maar ik heb ook een vrouw, 2 dochters en mn hond die mee moeten kunnen af en toe
Hahaha dat past niet ! En ik wil ook weer een schroefset@Xander ik heb nog een setje eibach veren over!!!!!!!
Niks voor jouw Bora
tijmi, nog een reden te meer om hem nog platter te leggen, dan kan de hond gemakkelijker in en uit springen minder belastend voor de hond!
HAHA
Daarom heet het ook een schroefset, die kan je op de gewenste hoogte schroeven !
Hahaha dat past niet ! En ik wil ook weer een schroefset
Je ziet inderdaad al wel degelijk verschil, maar het kan altijd lager
Had ik eerst ook hoor bij mijn Polo, dat ik dacht het is onhandig met drempels etc. Maar wilde toch op het laagst voor de looks, maar ik heb het toen meteen maar extra extra laag gedaan
Hahahaha ja dat zou ik ook niet doen :lol: Je kan gewoon een ideale hoogte instellen en de set daarop ingesteld laten.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.