Update: Tijmi's little White GTD :: 2012 VW Polo 6r

Ben steeds meer fan van je Polo aan het worden! Nog een keer H7 of Bi-Xenon lampen en dan is de voorkant wel af zou ik zeggen ;)

Was je dat nog niet helemaal dan???????Big Grin

Project lampen ben ik nog meebezig, ben er nog niet overuit wat ik ga doen.
Maar je hebt wel gelijk. Ziet r echt niet uit zo met die lampen.

Durf nauwelijks foto's van de voorkant te maken:oops:
 
Was ik al bang voor. en dan zit ik weer met mijn huidige eibach setje.

Maar ik heb ook een vrouw, 2 dochters en mn hond die mee moeten kunnen af en toe;)
Daarom heet het ook een schroefset, die kan je op de gewenste hoogte schroeven :)!

@Xander ik heb nog een setje eibach veren over!!!!!!!

Niks voor jouw Bora:mrgreen:
Hahaha dat past niet Stick Out Tongue! En ik wil ook weer een schroefset :mrgreen:
 
Je ziet inderdaad al wel degelijk verschil, maar het kan altijd lager :mrgreen:

Had ik eerst ook hoor bij mijn Polo, dat ik dacht het is onhandig met drempels etc. Maar wilde toch op het laagst voor de looks, maar ik heb het toen meteen maar extra extra laag gedaan :):mrgreen:
 
Je ziet inderdaad al wel degelijk verschil, maar het kan altijd lager :mrgreen:

Had ik eerst ook hoor bij mijn Polo, dat ik dacht het is onhandig met drempels etc. Maar wilde toch op het laagst voor de looks, maar ik heb het toen meteen maar extra extra laag gedaan :):mrgreen:

Lol. geloof ik, maar praktisch is niet.
Kan ik elke x die rot set omhoog gaan schroeven als ik mn meiden van school moet halen.

Weet je wat ze dan zeggen: Leuk hoor; Daar heb je weer zo'n papa die op het schoolplein onder zn auto kruipt en ligt te draaien aan een schroefset:mrgreen:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!