Ik woon in een boerengat waar het ontvangst zeer slecht is. Maar zodra ik in de stad rijd, heb ik goede ontvangst.
Hahaha. En wat versta je onder een boerengat dan?
Ik woon in een boerengat waar het ontvangst zeer slecht is. Maar zodra ik in de stad rijd, heb ik goede ontvangst.
Hahaha. En wat versta je onder een boerengat dan?
Staan er genoeg op MP..!Henk-Jan. Thx voor de tip, maar dat vind ik persoonlijk niks.
Of een echt stuur of niks
Een dorp met minder dan 4000 inwoners, 6 winkels en omringd door bomen en weilanden.
Staan er genoeg op MP..!
Vind dit wel een mooie oplossing;
thx man. Scheelt toch weer €13 he
Golf 6 gtd logo
Geen idee maar anders kan je misschien de letters over plakken op het houdertje waar normaal gti stond
2 dagen niet online geweest en 7 paginas verder haha even door gelezen maar het is echt een mooie auto!
Psst ... is het trouwens niet een mooi moment om je schermafbeelding eens aan te passen?
Een kleinere foto gebruiken.
Oftewel, een foto verkleinen en die gebruiken. Dat kan al vrij eenvoudig - als je Windows gebruikt - met de bureauaccessoire Paint.
Golf 6 gtd logo
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.