Ik vind het niets als ik mijn mening mag geven haha
vind het persoonlijk ook niet echt mooi, zou het mooier vinden als de achterruitenwisser zou verdwijnen oogt veel cleaner
Zou de binnenkant van je achterlogo nog wit spuiten.
Ff zo'n mooi glazen rondje bestellen, wordt ie nog dikker van. Had ik ook op mijn Ibza 6l...Ga die ook verwijderen, drom was dit een probeersel. Hij gaat er sowieso af
Ff zo'n mooi glazen rondje bestellen, wordt ie nog dikker van. Had ik ook op mijn Ibza 6l...
Staat ook op mijn lijstje, maar wil eerst de bumper, uitlaat en achterlogo klaar hebben.Ga ik ook bestellen.
Wrom bestel jij hem niet weer voor je Polo dan? Geen goede ervaringen mee?
Staat ook op mijn lijstje, maar wil eerst de bumper, uitlaat en achterlogo klaar hebben.
De achterruitenwisser gebruik ik nooit, met de achterruitverwarming krijg je de druppels ook weg!
Staat weer goed! Nu de ruitenwisser nog.... zou hem trouwens niet aan doen, hij zit verkeerd om en gaat dus je lak wissen.....
Mijn chrome logo ga ik plastidippen, zodat hij wat matter wordt. Krijg jij het chrome logo trouwens los?
Volgens mij maakt dat de Polo heel sjiek!Ff jullie mening over het volgende:
zou het mooi staan als ik alle matzwarte kappen (voor en achterkant) hoogglans zwart laten spuiten?
Volgens mij maakt dat de Polo heel sjiek!
kut he die lijstjes hahaha. Ik ken het. Komt geen eind aan lol
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.