Update: Tijmi's little White GTD :: 2012 VW Polo 6r

Ik denk ook echt dat het zonder uitlaat ook echt niet uitziet. is vrije grote uitsparing hoor.

Hoezo vind je met uitlaat erbij niet mooi dan?

Ik vind het zonder uitlaat mooier als de achterbumper geen gat over last. Maar de gti achterbumper heeft standaard een gat voor de uitlaat, dus dan moet je maar een uitlaat eronder zetten. Ik vind uitlaten sowieso nooit mooi tenzij het grote snelle bakken zijn met 1 helemaal links en 1 rechts.
 
En dan formaatje 'Hak conservenblik'.....
1106001322.jpg
 
Ja net zoals jouw twee uitlaten die je eerst had. Dat vind ik echt vet, maar dan icm grotere wagens. Ford Mustang, Chevrolet Camaro, Dodge Charger, Dodge Challenger, brr.. Heerlijk!!

Ja das ook echt vet ja. Al vond ik ze onder mijne ook niet lelijk staan, maar das natuurlijk smaakverschillen he.

dubbele uitlaat onder gti bumper is ook vet. Maar moet je wel dikke uitlaten nemen anders ziet er ook niet uit
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!