Update: Tijmi's little White GTD :: 2012 VW Polo 6r

1106001322.jpg

hoezo bruut dAar 2 van onder een Polo. Links en rechts. Haha
 
vind ze echt wel heel mooi deze velgen.
en als ik mij eigenlijk nog nieuwe Montani (blue GT) velgen voor een mooie prijs kan verkopen.
hoef ik ook niet heel veel bij te leggen op die "watking Glen" Wel jammer dat ze niet in 17" inch zijn. Moet ik ook weer nieuwe banden er bij kopen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
klopt. ik had toen mij stalen 15" inch geruild voor originele 15" inch LM voor de winter. Maar ik denk niet dat ik mij originele Montani's ruil op replica dan zou ik hun geld cadeau geven. Banden hou ik. vandaar dat ik 17" inch wil. Banden zijn 2 weken op gereden. Montani's ook trouwens. Toen heb ik winter zet er onder gezet
 
Ik heb mijne vrijdagavond besteld en met gewone overschrijving betaald. Maandag kreeg ik mail dat de betaling in orde was en het verstuurd was. Dus ik hoop mijne eind van de week in de bus te hebben.

En ibifaho heb jij hem al binnen?
ik nog niet terwijl ik 6 dagen geleden mailtje kreeg dat hij verstuurd was.
Denk duitsland gaat wel sneller dan Hongkong. Maar nee dus snik snik
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!