hoezo bruut dAar 2 van onder een Polo. Links en rechts. Haha
voor die "watking Glen" velgen heb je daarvoor adapters voor moeten gebruiken !? of zijn die gewoon 5x100
zekers, waar heb je die 5x100 vandaan gehaald ? want ik kan alleen 5x112 vinden
niet twijfelen... je moet het zeker weten.
anders gaan het fout
Bij onze sponsor gewoon in 5x100 te verkrijgen:
18 inch WR0104 velgen in de kleur donker zilver voor een Volkswagen Polo (2009-2014) ¦ Wielkracht
vind ze echt wel heel mooi deze velgen.
en als ik mij eigenlijk nog nieuwe Montani (blue GT) velgen voor een mooie prijs kan verkopen.
hoef ik ook niet heel veel bij te leggen op die "watking Glen" Wel jammer dat ze niet in 17" inch zijn. Moet ik ook weer nieuwe banden er bij kopen
uit Surhuisterveen Daar heb ik mij winter velgen ook vandaan. dus mij vertrouwen is er al. 17" inch is zoiezo replica. Maar is 18" inch wel orgineel VW !?
Het meeste is replica
Anders betaal je helaas de hoofdprijs
Ik heb mijne vrijdagavond besteld en met gewone overschrijving betaald. Maandag kreeg ik mail dat de betaling in orde was en het verstuurd was. Dus ik hoop mijne eind van de week in de bus te hebben.
Ja ik had hem maandag binnen, heeft bij mij dus ook 7dagen geduurd eer het hier was.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.