ken je de deur panelen niet een ander stofje omheen laten zetten bij een bekleder !? ik zou zoiezo die hard plastic vervangen. ik heb dat nu in zo'n leenauto. Maar dat is zoiezo niks. Dus ik zou die R-line er in zetten
Als ik Google kom ik gewoon zwarte deurpanelen tegen bij de Polo R-line.
by the way ,zit dat deur paneel alleen vast met die 2 schroeven achter het handvat ?
ken je de deur panelen niet een ander stofje omheen laten zetten bij een bekleder !? ik zou zoiezo die hard plastic vervangen. ik heb dat nu in zo'n leenauto. Maar dat is zoiezo niks. Dus ik zou die R-line er in zetten
Ja bekleden is ook een goed idee. Thx
Ja klopt, tis van stof.
Ziet er super uit!
Zeer fraaie update!
Pssst ... wanneer ga je de motor vervangen? :twisted:
Ziet er goed uit!
Heb je het er nog Eerder in zitten dan mij....en niet eens de grote schuur nodig...[/QUOTE
Hahahaha, ja klopt mAN. ik dacht dat is net zo'n kutwerk, maar ik kon het zelfs. Zelfs Zonder de accu los te halen
Nee zonder grote schuur, maar was wel frisjes hoor
Hahahaha, ja klopt mAN. ik dacht dat is net zo'n kutwerk, maar ik kon het zelfs. Zelfs Zonder de accu los te halen
Nee zonder grote schuur, maar was wel frisjes hoor
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.