Update: Tijmi's little White GTD :: 2012 VW Polo 6r

Gaan weer mooie updates komen dus Big Grin. Wel even opletten met je dak wrappen dat ze het mooi afwerken bij je achterspoiler. Zou persoonlijkn tot aan je spoiler laten wrappen dus niet zwart over de spoiler heen. En met de voorportieren tinten zou ik even goed op de lichtdoorlaatbaarheid letten. Je Polo valt al op een goede manier op en dan zwarte voorportieren is reden om gauw te bekeuren.

achterspoiler laat ik idd wit. Thx voor de tip.
Ik laat de ramen tinten tot het max toegestane. Vind het nu er niet uitzien met achter wel donkere ramen.

En ja m'n auto valt wel op bij ome agent.
 
Nee heb niks los gehaald. Zou niet eens weten hoe ik de accu moet losmaken haha.
Dat meen je toch niet echt he?
Dat weet ik zelfs en ik heb ook twee linker handen.

Achterruitenwisser eraf staat inderdaad strakker maar persoonlijk zou ik dat nooit doen.
Gebruik hem veel te vaak.

Heb je al een adresje om je dak te wrappen?
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Mijn dak is dus mooi ff verkeerd gegaan :(! Nu een hoop gezeik erom heen om het goed te krijgen (kende meneer en is geen zaak). Bah!

Heb gelukkig een nieuw adresje welke ook voor bv BNN werkt. Erg prof man met erg goed resultaat. Mijn dak moet echter eerst opnieuw gespoten worden voordat ze aan t wrappen willen beginnen.

Mocht je nog een adresje zoeken.. :)
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
Mijn dak is dus mooi ff verkeerd gegaan :(! Nu een hoop gezeik erom heen om het goed te krijgen (kende meneer en is geen zaak). Bah!

Heb gelukkig een nieuw adresje welke ook voor bv BNN werkt. Erg prof man met erg goed resultaat. Mijn dak moet echter eerst opnieuw gespoten worden voordat ze aan t wrappen willen beginnen.

Mocht je nog een adresje zoeken.. :)

En wat is jouw adresje dan? Ben benieuwd
 
Staat mooi hoor, dat interieur!

Als je dan toch aan het spuiten slaat: neem even de lifehammer(s) mee. Ben je van die vreselijk oranje gevallen af. ;)
En misschien nog een mooi setje matten met een bies in de contrastkleur van je stoelen?
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Staat mooi hoor, dat interieur!

Als je dan toch aan het spuiten slaat: neem even de lifehammer(s) mee. Ben je van die vreselijk oranje gevallen af. ;)
En misschien nog een mooi setje matten met een bies in de contrastkleur van je stoelen?

thx man. Matten ben ik nog naar op zoek.
Heb al wel 2 kinderzitjes besteld met bijpassende kleur van m'n interieur.

Hamer er is ook een goeie tip. Thx

@ robbie ja wat een wereld van verschil qua zitcomfort. Egt een genot nu
 
En gelukkig weer zwarte ruitenwissersBig Grin
Nu goed late drogen en morgenochtend gaan ze er weer op.





ps op de onderste foto lijkt het alsof hij niet helemaal strak in de verf zit, gelukkig zit hij dat wel:mrgreen:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Staat mooi hoor, dat interieur!

Als je dan toch aan het spuiten slaat: neem even de lifehammer(s) mee. Ben je van die vreselijk oranje gevallen af. ;)
En misschien nog een mooi setje matten met een bies in de contrastkleur van je stoelen?

Nou ben an het zoeken maar vind geen mooie matten online.
Iemand nog goed adresje of website toevallig voor mooie R-Line matten oid?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!