Update: Tijmi's little White GTD :: 2012 VW Polo 6r

Na een dagje zon te hebben gehad, Zie je meteen hoe de folie er mooier en strakker uitgaat zien op mn dak. Nu 2 weken mn auto niet wassen vanwege mn dak en de getinte zij-voorruiten. Dit terwijl het wel heel hard nodig is. Damn dan maar met de hand:evil:

Maar heb dit laten doen bij Proline Belettering in Amersfoort en ben zeer tevreden over het eindresultaat en over het bedrijf. Mocht iemand zn dak nog willen gaan laten wrappen, dan kan en zal ik hem zeer zeker aanbevelen. Als je alle reviews ovr hun leest op Internet, zegt het eigenlijk al genoeg. En als je dan nog gaat vergelijken op prijs/kwaliteit, zijn ze zeker de winnaar. Hij is heel secuur en precies en neemt alle tijd voor je. Bovendien is het echt een toffe vent, waar je mee kan lachen.

Het dak wrappen kostte mij €190 incl. Dit is vergeleken met de andere aanbieders egt goedkoop. Het was mij het zeker waard om daarvoor 45 min te rijden

Ook mn raampjes zijn egt vet geworden. Al is het wel ff wennen, is donkerder he. En kutzooi, ze mogen twee weken niet open, vanwege het beste droogresultaat:evil:
Ik rook altijd uit mn raam en ga zeker niet stoppen, dus laat de goeie tips maar achterwege om te stoppe met roken:mrgreen:

Hou jullie weer op de hoogte van de nieuwe veranderingen en aanpassingen
 
€ 190.--?
Ben ik blij dat een vriend dit for a living doet. Stick Out Tongue

Maar het resultaat mag er wezen.

Vriend is overgestapt op zo'n elektrische sigaret (niet van de reclame), zit ook nicotine in maar geen andere kankerverwekkende stoffen.
Hij rookt sindsdien veel minder en is ook goedkoper uit.
Hij was altijd sceptisch maar nu niet meer.
Idee? (zo ja dan kan ik de gegevens wel doorsturen)
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Staat zeker dik maar AJB! AJB! geen striping op je auto. Dat zal hem zo gaan verpesten. Laat hem AJB zo.

haha. Je weet nog geeneens wat ik wil gaan doen? Of vind je alles gewoon zonde.

€ 190.--?
Ben ik blij dat een vriend dit for a living doet. Stick Out Tongue

Maar het resultaat mag er wezen.

Vriend is overgestapt op zo'n elektrische sigaret (niet van de reclame), zit ook nicotine in maar geen andere kankerverwekkende stoffen.
Hij rookt sindsdien veel minder en is ook goedkoper uit.
Hij was altijd sceptisch maar nu niet meer.
Idee? (zo ja dan kan ik de gegevens wel doorsturen)

ja verschil moet er zijn he. Wees blij met die vriend.
Tuurlijk stuur maar door. Ben benieuwd. Hoop dat het iets voor mij is.

Koop dan gewoon gelijk een GTI.

was bij wijze van. Haha. Ben blij met m'n dieseltje
 
Ok. Je kan heel goed gelijk hebben hoor. Ga het ook eerst in een ontwerp maken en kijke of ik het egt mooi vind of niet. Als zover is dan zal ik het voorbeeld delen op het forum en jullie mening vragen. Denk dat ik jouwe dan al weet hahaha
 
En hierbij een foto van overdag en een beetje van een gewasse auto:grin:
Ook komen mn getinte ruiten nu beter uit op de foto;), dan in het donker



Morgen samen met HJV ons GTI stuurtje ophalen. Dus morgen weer nieuwe updates:grin:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!