je moet je raamslinger loshalen, de 2 vijzen achter je handvat, 1 onderaan. de rest is geklikt.
mvg
Raamslinger !? alle 6R's hebben toch electric Windows !? en wat is een "vijzen"
je moet je raamslinger loshalen, de 2 vijzen achter je handvat, 1 onderaan. de rest is geklikt.
mvg
Heb je de accu niet los gehaald? Was je niet bang dat het mis ging? Vooral voor iemand die het voor de eerste keer doet? Jij hebt lef.
Ik zou de eerste schroef niet eens kunnen vinden. LOL.
Echt mooi Tijmi. R-line interieur staat je auto goed.
achteraan hebben niet alle polo's electrische ramen.
en met vijzen bedoelde ik schroeven/bouten
mvg
ik ken veel talen... Waaronder wartaal.
maar dat Belgiës begrijp ik nog steeds niet
Nee heb niks los gehaald. Zou niet eens weten hoe ik de accu moet losmaken haha.
De beschrijving was duidelijk en met wat geluk is het me gelukt. Wil je wel helpen hoor met mn 2 linkerhanden. Haha
Dan moeten we eens afspreken
Ziet er strak uit!
Hopelijk is dit wel on topic
Zojuist mn achterruitwisser eraf gehaald.:lol:
Eindelijk dat lelijke witte ding weg
Ga je me nu uitschelden met HvJ?En dankzij de hint van HvJ ben ik nu in het bezit van originele zwarte hoogglans spiegelkappen.
Dus eindelijk van die zelf gespoten troep af. Haha
\
}
Ga je me nu uitschelden met HvJ?
Mooie update, vind het altijd mooi staan bij de hoogglans zwarte stijl tussen de voorste en achterste zijruiten.
En zometeen bij je zwarte dak!
Tijmi gaat een WRC bumper namaken!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.