Weet je al waarmee je wilt gaan verlagen?
Ben wel benieuwd
Jazekers, is ook al besteld
Eibach veren. Voor 25mm en achter 30 mm(als ik het goed heb).
Wachten duurt zo lang, damnnnnnnn
Weet je al waarmee je wilt gaan verlagen?
Ben wel benieuwd
Ben nu Ebay.de aan het afzoeken naar de goedkoopste GTI grill. Wat een verschil qua prijzen zit daarin vergeleken met Nederland en de aanbieders onderling op Ebay alleen al.
Iemand misschien nog goede tips???????
Je moet je auto wel wassen Tijmi! .
Idd! die van mij was net zo graag tot vandaag want toen heeft die wat liefde gekregen netjes met de hand gewassen en in de sealant gezet!
Zo wit hoord die te zijn dus, soms vergeet ik het ook weleens ;p
Je moet je auto wel wassen Tijmi! .
@Tijmi, klinkt goed! uiteraard wel weer een paar mooie foto's maken als ze omlaag is gegaan eh?
Qua GTI grill, ik heb de mijne destijds bij aza-gruppe gekocht, was toen met verzending zo'n 80/82(/85?) euro
Nog een tip, als er staat dat niet verzonden wordt naar NL, kun je altijd proberen om de verkoper een berichtje te sturen, kan maar zo zijn dat ze het wel aanbieden, maar niet vermeldt hebben staan
@Donatello, ze stond er ook mooi bij
@Tijmi, klinkt goed! uiteraard wel weer een paar mooie foto's maken als ze omlaag is gegaan eh?
Qua GTI grill, ik heb de mijne destijds bij aza-gruppe gekocht, was toen met verzending zo'n 80/82(/85?) euro
Nog een tip, als er staat dat niet verzonden wordt naar NL, kun je altijd proberen om de verkoper een berichtje te sturen, kan maar zo zijn dat ze het wel aanbieden, maar niet vermeldt hebben staan
@Donatello, ze stond er ook mooi bij
Ziet er echt super uit Tijs!
De verlaging complimenteert haar echt goed!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.