Update: Tijmi's little White GTD :: 2012 VW Polo 6r

ach het zit nog goed vast. ben alleen bang als ik ze er weer afhaal om nu wel te spuiten(want dat is nog geeneens gebeurd) of ze het wel overleven.
Anders wordt het een duur geintje:roll:
 
Het duurde even, maar dan heb je ook wat:lol:



Eindelijk mn GTI grill erop



Oja moet weer gewassen worden, maar door die kl*te sneeuw, heb ik maar ff gewacht:S

Zal wel dom zijn, maar dat logo moet je er toch heel makkelijk af kunnen halen door naar links te draaien?
Ik krijg hem echt niet los, gggggggrrrrrr

Iemand tips, voordat ik weer wat afbreek in mn woede:grin:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoe staat het met Tijmi's little white friend? Een week lang geen updates, gaat het wel goed daar ;)

Whahaahah, ja erg he. Ben ff druk geweest met werk.
En zal niet weten wat ik nu is zou kunnen gaan veranderen.
Twijvel nog steeds over zwart dak en lampen vind ik minder belangrijk op dit moment.

Iemand nog goede ideen?

Groetjes Tijmi
 
Ik zie dat je je logo voor ook wit hebt gespoten. Mss een idee om je embleem achter nog aan te pakken en wit te maken? Daarnaast wil ik zelf nog een naamloze kentekenplaathouder kopen, en ik denk dat dat bij jou voor en achter ook wel heel goed zou staan :)
 
Ik zie dat je je logo voor ook wit hebt gespoten. Mss een idee om je embleem achter nog aan te pakken en wit te maken? Daarnaast wil ik zelf nog een naamloze kentekenplaathouder kopen, en ik denk dat dat bij jou voor en achter ook wel heel goed zou staan :)

Thx. Klopt. ik vergeet elke keer die naamloze kentekenplaten te kopen.
Achterlogo is al wit hoor:mrgreen:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!