Update: Tijmi's little White GTD :: 2012 VW Polo 6r

Nee ze hoeven er niet perse af hoor! Alleen het wiel eraf, alles afdekken, de klauw goed schoonmaken (staalborstel en evt staalwol), ontvetten en spuiten in meerdere lagen lak (liefst hittebestendig). Ik had voor het schoonmaken zo'n staalborstel opzetstuk voor de boormachine gekocht, is een stuk makkelijker ;)
 
Zoveel werk heb ik er nog niet eens in gestopt, maar de auto is dan ook nog net nieuw Stick Out Tongue Aan de voorkant de klauw wel even losgehangen, kom je er net wat beter bij. Verder met remmenreiniger + scotchdoekje + thinner de klauw schoongemaakt en daarna geverfd. Achter heb ik wel de klauw erop laten zitten maar die was ook makkelijker af te plakken.

Ik heb overigens wel speciale remklauw verf gebruikt, die uit 2 componenten bestaat, lak en verharder. Staat toch een betere levensduur voor dan spuitbussen die je toch regelmatig opnieuw een laagje moet bijwerken. (Foliatec remklauw verf was het btw)
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Ja das ook wel weer waar Stick Out Tongue Bij de nieuwere auto's zal het met roest en vuil wel meevallen :mrgreen: Sorry was ik ff vergeten, bij mij zat er 10 jaar aan smurrie en vuil op ;)
 
Whahah, dan zal het bij mijne ook wel mee moeten vallen. is pas jaartje oud.
Oke thx voor de tip. en die verf kan ik overal kopen?
Waar heb jij die verf gekocht Expor en wat koste die trouwens?
 
Hittebestendige verf heb ik gewoon bij gamma gekocht, maar zilver is ook best een gangbare kleur. Ik zou eens kijken bij een brezan o.i.d. of online idd ;)
 
Goed idee. Zal is rond gaan neuzen.

Zit alleen nog te bedenke wat ik met mijn achtertrommel zal doen; kan hem ook mat zwart spuiten ofzo.
Om die rood te spuiten is ook niet wat he;)
 
Staat idd erg netjes, die zwarte spiegelkappen. Ze lijken niet hoogglans zwart, of vergis ik me?
Ben benieuwd naar het dak. Gaat ongetwijfeld erg goed staan. Wordt dat matzwart of hoogglans zwart?
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
En Zie hier mijn nieuwe achterlogo met dank aan deMercer voor het voorbeeld:grin: en mijn nieuwe diffuser.
koste me slechts €7,50:lol:. Kan ik vast kijken of het me wel bevalt.

 
Dak wordt wel echt hoog glans zwart.
Cool!

En Thx Bas en ps wat is TLC in hemelsnaam
Even Googlen: Tender, Love and Care.

En Zie hier mijn nieuwe achterlogo met dank aan deMercer voor het voorbeeld:grin:
Staat goed, al zeg ik het zelf :oops: :grin:

en mijn nieuwe diffuser. koste me slechts €7,50:lol:. Kan ik vast kijken of het me wel bevalt.
Wat folie geplakt? Staat in ieder geval ook goed!
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!