Update: Tijmi's little White GTD :: 2012 VW Polo 6r

Als het goed is past een GTD badge er wel in;)
Of anders kun je zelf ook nog even een creatief worden en gaan voor een bluemotion badge;)
zoals ik uiteindelijk heb gedaan na aandringen en flauwe grappen, op de meet vorig jaar hier in groningen, over mijn lege plek in de grill :lol:
 
VW  6R  1.2TDI 
oke thx. iemand nog goede tips over waar ik die het beste kn kopenBig Grin

Ja geloof ik. vind dat ook lelijk die lege plek, vandaar tijdelijk de gti erin gezet.
Maar die gaat weg. wil zeker niet de indruk geven, dat mn kleine grasmaaiertje een snelheidsmonster is:roll:
 
Denk dat op ebay die logo's wel snel te vinden zijn ;)
en anders zou je heel misschien ook nog even de dealer kunnen vragen, zo'n logo lijkt me eerlijk gezegd niet zo duur namelijk.

Of je haalt je bluemotion badge van je oude bm grill af of je gebruikt die van je kofferklep (die heb ik gebruikt voor mijn grill) en je haalt de gti letters eraf, markeert het bluemotion logo, zaagt het plaatje op maat, plakt dat logo erop en je hebt een grill logo ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!