Upgrade MyPolo software/uiterlijk!

En van welke rampspoed blijven wij dan wel gevrijwaard? Zijn daarvan concrete voorbeelden?
Los daarvan, prima om mensen op dergelijke vermeende risico's te wijzen, maar mij lijkt dat men dan zelf zou moeten beslissen of men er al dan niet van gebruik wenst te maken. Wat niet wegneemt dat ik nog steeds alle begrip heb voor de beslissing het niet te installeren. Om wat voor reden dan ook.

Grappig dat je hier iets over zegt, waar jij dan heel veel doet om je ecologische afdruk zo klein mogelijk te houden, is daarentegen jouw digitale afdruk kilometers lang.. Ik zou eens beginnen met een simpele google zoekopdracht met "Rosinfield" als zoekterm, wellicht helpt dat om een beeld te vormen van de concrete voorbeelden die je wilt (en de rampspoed)
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
O, ik ben me er terdege van bewust dat er van alles over mij te vinden is en heb dan ook geen enkele illusie over privacy. Denk dat de zorgen daaromtrent ook grotendeels zijn ingegeven door overdreven gerichtheid op het eigen ego. Tot rampspoed van welke aard dan ook heb ik al die tientallen jaren niets gemerkt en kan me daar ook niets bij voorstellen.
Maar ik denk niet dat het de bedoeling is hier een discussie te voeren over dit onderwerp. Wanneer die elders wordt gestart op een daarvoor geschikte plek, doe ik er desgewenst aan mee.

Nogmaals complimenten voor de nieuwe versie en alle begrip voor de beslissing Tapatalk te schrappen, al betreur ik dat. Soit.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Eigenlijk is hier wel gezegd wat gezegd moet worden. Begin t een beetje frustrerend topic te vinden op deze manier.
Lid wil Tapatalk, beheerder zegt nee om verschillende redenen, The End!

Jongens, laten we het gezellig houden :). Ik ga ff naar de dealer toe, tekenen voor mn nieuwe Polo :). Prettige dag allemaal.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0, 115pk 
  • Leuk
Waarderingen: Johan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!