Alleen nu zie ik ze niet meer, hmmmm(signature)
Eeehhhhh dit staat er al? Tenzij ik t niet goed zie .....Johan...
De vraagje.
In de oude situatie zag je onder aan iemand zijn post wat info.
Zoals bijv. Type auto ect.
Kat dit terug komen?
mobiel alleen niet.Eeehhhhh dit staat er al? Tenzij ik t niet goed zie .....
Ah, dan heb ik niks gezegd uiteraard ....sorry, bedoelde het ook niet rot ofzo. Kwam er misschien wel zo uit ......Kijk maar
+1Tapatalk ga ik eerst even inventariseren hoeveel mensen die eigenlijk gebruiken, gezien de website via een internetbrowser op de telefoon eigenlijk gewoon prima te doen is nu twijfel ik om dit nog te gaan installeren..
Nee joh geeft niet.Ah, dan heb ik niks gezegd uiteraard ....sorry, bedoelde het ook niet rot ofzo. Kwam er misschien wel zo uit ......
Zou het mogelijk zijn om de navigatiepijltjes in de topics boven en onder weer te geven, i.p.v. alleen onder?! Soms kan dat handig zijn
De navigatiepijlen om naar de vorige of volgende pagina te gaan. Die staan nu alleen onderaan, maar bovenaan zou ook handig zijn. Moet kunnen hoop ik?! Op de Mobiel site staan ze alleen onderaan. Op de Desktop site staan ze ook boven.- Auto's in signature nu ook mobiel zichtbaar
- E-mail ben ik nu mee bezig te wijzigen (font size)
Welke pijlen bedoel je precies?
De navigatiepijlen om naar de vorige of volgende pagina te gaan. Die staan nu alleen onderaan, maar bovenaan zou ook handig zijn. Moet kunnen hoop ik?! Op de Mobiel site staan ze alleen onderaan. Op de Desktop site staan ze ook boven.
Nope, k zie ze nog niet bovenin. De pijlen die onderin rechts staan zijn scroll pijlen. En niet om van pagina te wisselen.Nog een keer testen weer
Deze pijlen zijn om snel helemaal naar beneden te scrollen. Dit is niet wat ik bedoel. Ik doel op de pijlen: VORIGE/VOLGENDE en dan de pagina nummers.....
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.