Gelukkig ben ik dus niet de enige,
Staat er ook 1..Het ziet er gelikt uit Johan. Kan de reclame banner die boven aan staat onder de polo foto niet naar beneden geplaatst worden?
Klopt het dat je geen word bestanden kan uploaden? Wilde een.docx bestand uploaden (handleiding)
Klein dingentje, wilde een link plaatsen van een post van mij, kreeg een thumbnail in de post van die complete threads ipv alleen een url
Het ziet er gelikt uit Johan. Kan de reclame banner die boven aan staat onder de polo foto niet naar beneden geplaatst worden?
Hoi Johan, Ik ga binnenkort, indien mijn deal met de vw dealer door gaat, zeker premium member worden. €6,- voor n jaar, of €15,- voor 3 jaar is echt niks. Dus gaat zeker goed komen! Ga zo door, ik waardeer de effort zeker!Ik heb .docx en .xls toegevoegd, zou als het goed is nu moeten werken! graag nog even feedback!
Deze snap ik niet geheel, kun je dit onderbouwen met bijv. een screenshot?
Reclame ga ik nog even goed naar kijken, moet een beetje een compromis maken, site moet nou eenmaal ook betaald (kunnen) worden, helaas is het zo dat veel mensen alles gratis willen hebben op het internet. Blijkbaar is de €6,- voor een jaar (dat is 50 cent per maand) al te veel 'gevraagd' (kan zelfs nog goedkoper als je 2 of 3 jaar in een keer doet), dit kun je zelfs nog 'terug verdienen' als je wat koopt bij onze sponsor(s).
Overige andere dingen ga ik ook aan werken (o.a. Mails en de Showroom / Spritmonitor toevoegingen)
Kan jouw toontje even anders? Je bent mijn werkgever niet..duidelijker verschil tussen signature en daadwerkelijke post graag
Ja, dat is nieuw in Xenforo2, je kunt toch gewoon op die link klikken?
Er is weer een hoop verandert, top gedaan Johan.
Is er nog verschil tussen de signatures de ene heeft rode tekst en de ander zwarte
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.