Graag gedaan! Urano Grey is een zwaar onderschatte kleur door VW rijders en verkopers. Op een standaard auto ziet het er niet uit, maar in combinatie met een mooi bumperpakket en goede wielen komt het helemaal tot zijn recht.
Helemaal mee eens.. Ben bij twee dealers geweest voordat de auto besteld werd en de eerste dealer verklaarde mij bijna voor gek.. Zag afgelopen zomer in Amerika een Golf GTI in urano vergelijkbaar met onderstaande afbeelding en toen was ik verkocht .
Ik had zelf ook bijna de Polo in Urano Grey gekozen, maar vond Reef Blue nét wat toffer. Kleur is en blijft iets persoonlijks, en maar goed ook .
Op het eerste oog vond ik Urano Grey ook erg lijken op een donkere tint van Nardo Grey. En wie vindt Nardo Grey nu niet mooi...
Wel een gave combinatie, Urano met volledig R-line uitvoering!
Eehhh wil je het echt weten?
Zijn mooie kleuren alleen het grote probleem bij VAG is dat ze alle auto's in 50 tinten grijs aanbieden. Ik mis wat meer kleur.
Het liefst had ik de GTi in Kurkuma geel gehad of een mooie groene kleur als Sonoma van Audi.
Maar de Polo in Urano Grey met een leuke set velgen en verlaging is natuurlijk ook fraai.
Ja stelt niet veel voor, wel de Engelse handleiding nemen en niet de NLNice.. was het makkelijk plaatsen die chip?
Wij hebben ook getwijfeld over deze kleur, maar zagen er vanaf toen werd verteld dat een metallic kleur sterker is tegen krassen. Gezien het een lease auto betreft, voor Limestone grey gekozen
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.