Nee, ik heb een witte.@Rosinfield was jij dat niet?
Volkswagen
Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels
1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek)
Nee, ik heb een witte.@Rosinfield was jij dat niet?
Stationair opwarmen maakt auto KAPOT, kost vermogen
De winter is een zwaar seizoen. Wegen sneeuwen onder, stromen vol. Het is koud en als je auto open en bloot buiten staat kan je iedere ochtend vegen en krabben. In een laatste poging de aarde nog een beetje op te warmen zet je de motor vast aan, heb je tenminste een beetje verwarming als […]www.autoblog.nl
Dat wordt inderdaad mijn tweede optie, als het de dealer niet lukt. Ik heb ze in elk geval aangegeven dat ze niet een nieuwe set originele wissers hoeven te monteren Wil je me misschien een link sturen van de wissers die jij hebt?Had ook last van lawaaierige wissers (Polo 6mnd oud) Heb ze zelf vervangen voor een paar Bosch wissers..... wat een rust voor 28 euro's
Ik ben het hier ook niet mee eens. In mijn ogen is het enige argument om de motor niet te laten warmdraaien uitstoot / verbruik. Laat mij dat nou net geen *** interesseren.Dit is het meest rare artikel wat ik ooit gelezen heb. Dus vanmorgen moest ik om 4 uur de deur uit, dan moet ik nog eerder de deur uit om te gaan hardlopen? En wat als je na 10 seconden weg rijd en gelijk voor een open brug of een file uit je dorp of stad komt? Motor uit en aan en uit en aan, elke keer als je moet bewegen? Naja in ieder heb ik even kunnen lachen
Yep, als je de start knop hebt in plaats van een sleutelgat, kan deze truc zonder de reservesleutelAls je keyless go hebt.. kan je dan de ‘ontdooi’ handeling verrichten met één sleutel? Neem aan van wel toch. Als dat zo is kom ik hem graag laten programmeren in het nieuwe jaar . Moet nog even wachten op de auto
ik van de week andere wissers gekregen, geen bosch wissers maar het geluid is er niet meer dus dat is goed! zal vast niet lang duren maar er is een stap gezetThanks!
nee blauwe polo met een porsche kit car@Rosinfield was jij dat niet?
Gekregen uit garantie of bedoel je iets anders?ik van de week andere wissers gekregen, geen bosch wissers maar het geluid is er niet meer dus dat is goed! zal vast niet lang duren maar er is een stap gezet
Garantie / service weet ik het haha, ze hebben mn raam ook gereinigd, en vandaag regent het lekker maar niks meer gehoord. nog niet want of het echt de oplossing is als die wissers een maandje oud zijn...Gekregen uit garantie of bedoel je iets anders?
heb je een link?Ja, zo'n lip kost bijna een tientje
Winterbanden zijn hier het probleem volgens mij. Die banden pakken sneller stenen op van het wegdek door het profielGarantie / service weet ik het haha, ze hebben mn raam ook gereinigd, en vandaag regent het lekker maar niks meer gehoord. nog niet want of het echt de oplossing is als die wissers een maandje oud zijn...
Vaak van de wax klapperen ze ook zo over het raam, en zelf bij een wasstraat / poets bedrijf gewerkt dus ik heb wel een beetje verstand van het ruiten reinigen en auto's poetsen. ik geloof er niet echt in wat ze nu hebben gedaan maar we zien het wel!
Maar goed er zitten 3 sterren in mn raam ondertussen dus die gaat na de winter sowieso vervangen worden, met al dat strooien straks nog klappen er nog wel een paar stenen meer tegen aan is mijn ervaring.
Nah ik woon in de polder, je wil niet weten wat er allemaal op de weg ligt met die bieten die ze nu van het land halen.Winterbanden zijn hier het probleem volgens mij. Die banden pakken sneller stenen op van het wegdek door het profiel
Ik vraag me idd ook af of het reinigen gaat werken. Lijkt mij een tijdelijke oplossing.Garantie / service weet ik het haha, ze hebben mn raam ook gereinigd, en vandaag regent het lekker maar niks meer gehoord. nog niet want of het echt de oplossing is als die wissers een maandje oud zijn...
Vaak van de wax klapperen ze ook zo over het raam, en zelf bij een wasstraat / poets bedrijf gewerkt dus ik heb wel een beetje verstand van het ruiten reinigen en auto's poetsen. ik geloof er niet echt in wat ze nu hebben gedaan maar we zien het wel!
Maar goed er zitten 3 sterren in mn raam ondertussen dus die gaat na de winter sowieso vervangen worden, met al dat strooien straks nog klappen er nog wel een paar stenen meer tegen aan is mijn ervaring.
Van die ik besteld heb doet de link het niet meer. Als je op Aliespress zoekt op Bumper lip zie je er genoegheb je een link?
Hij klappert nog steeds niet die wisser en ik geloof er nog steeds niet in haha zodra het nieuwe er vanaf is zal het wel weer terug zijnIk vraag me idd ook af of het reinigen gaat werken. Lijkt mij een tijdelijke oplossing.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.