Via de volkswagen site zijn er nog 48 GTI's op voorraad en 25 1.5's
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
fiat cinquecento?ik weet in ieder geval wel wat ik zou kiezen
oa, of een ander gebakjefiat cinquecento?
Ik zie elke dag wel een nieuwe Polo GTI.
Je onderschrift klopt niet, er staat Mustang 5.0 en als ik erop klik krijg ik een Polo te zien....
756 stuks AW GTI’s staan/stonden op NL kenteken. Op 37K AW’s is dat niet veel, maar zo zeldzaam nou ook weer niet. Staan er normaal gesproken 4 voor het kantoor, waarvan 3 door een vrouw bereden
Ik weet van een Duits forum dat praktisch alle leasers kiezen voor de GTI ipv de 1.5. Dus daar zullen er ongetwijfeld veel meer rondrijdenGeinig, dus zo’n 2%. Hoe is dat vs andere EU landen? Weet iemand dat?
Inderdaad. Waarde zal binnenkort verdubbelen“terwijl de 150 pk 1.5 TSI geschrapt is vanwege een geringe vraag vanuit de markt.”
Vrij exclusieve uitvoering dus op deze manier
Er staan er nu 181 op NL kenteken, benieuwd hoever dit nog oploopt met de lopende bestelling.
Goedemorgen allen. Wilde geen nieuw topic hiervoor aanmaken, maar ik mag binnenkort eindelijk mijn eerste eigen lease auto uitzoeken. Aangezien een golf wat duur is in bijtelling wilde ik voor een Polo gaan, en liefst de GTI. Nergens is echter te vinden of de productie nou eens hervat gaat worden. Iemand toevallig wel ergens iets daarover gelezen (of inside information)?
Inderdaad, maar ik moet weer leasen via dutchlease, allemaal ingewikkeld gedoe, en ik moet nog even wachten. Officieel krijg ik pas in juli een nieuwe auto, maar met de huidige levertijden schijnt het dat ik eerdaags al moet gaan bestellen. Wacht liever langer in de hoop dat de GTI weer in productie komtJe kunt altijd de dealer bellen en vragen of er ergens nog eentje op voorraad staat. Je kan namelijk ook uit voorraad leasen
Haha ja soort van... Ik moet een zwarte VW leasen (beetje gekke regeling) en een golf is wat duur, dus kom op een Polo uit. Enige motor die nu geleverd word in een Polo is een 1.0@svennie88 'Moet?'
Ik denk dat een Polo GTI bijna net zo duur zal zijn als een Golf met 150pk. Nieuwe Polo GTI zonder extra optie's zit je ook tussen de 30-35k dacht ik.Haha ja soort van... Ik moet een zwarte VW leasen (beetje gekke regeling) en een golf is wat duur, dus kom op een Polo uit. Enige motor die nu geleverd word in een Polo is een 1.0
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.