VAG 6R!! NO DEALER!!

• Onderwerp starter Onderwerp starter enzolino
  • Startdatum Startdatum
Vandaag langs geweest bij Jela:
- 1 alarmbeep bij vergrendelen (niet meer omkijken naar knipperlicht; indien Alarm)
- 2 alarmbeeps bij het ontgrendelen
- Autolock (deuren sluiten bij 15 km)
- Comfort turn signaal op 4 laten zetten.
- Tear wiping (na wissen na een korte pauze)
- Dagrijverlichting handmatig (Is dan mogelijk zelf aan of uit te zetten)

Alles werkt super, echter op mijn module kon geen coming-home en wijziging naar km/l ingesteld worden. (1.4 DSG full options).

Dat blijft toch wazig he. Maar afwachten of je de gene hebt waar je veel op kunt aanpassen. Ik ga morgen naar Vag Techniek, zit hier bij Eindhoven in de buurt, Nuenen en die vragen twee tientjes voor je aanpassingen. ben benieuwd wat er bij de mijne lukt!

Het ligt helemaal aan je boordnetmodule. Dit staat een stuk terug uitgelegd in dit topic. Ik heb de gene met 87 op het eind. BM's hebben geloof ik 88.

Sjakie zei:
Het ligt helemaal aan je boordnetmodule. Dit staat een stuk terug uitgelegd in dit topic. Ik heb de gene met 87 op het eind. BM's hebben geloof ik 88.

Nee ik ken het verhaal hoor, alleen lees ik ook dat bij de een met dezelfde module(en module code), de ene instelling wel en bij de ander niet veranderd kon worden :? Maar goed hopen dat ik mazzel heb!

graafie zei:
Waar zit die Jela ook alweer? Het is voor mij een klere eind rijden maar met een BM best te doen.

Klinkt misschien dom maar ik kwam er stomtoevalllig tijdens het googlen achter dat er (veel) meerdere bedrijven zijn die comfort aanpassiningen voor je kunnen doen, o.a. in de achterhoek, amersfoort e.d.

Google eens:EGR dichzetten voor 85% (wist niet wat dit was en google dit dus) en kwam er zodoende achter.

Sjakie zei:
Bodegraven, onder de rook van Rotterdam.
Dat ik een eindje moest rijden was me bekend maar :shock: zover. Dat is voor mij zo'n 2,5 à 3 uur heen en 2,5 à 3 uur terug. Dat gaat hem dus niet worden. Hmmmm, even een ander adresje opzoeken dus, jammer, ik lees vele positieve berichten over Jela. Kan hij niet bij mij komen? :lol: :lol: :lol:

Vandaag naar VAG-TECHNIEK in Nuenen (net onder Eindhoven) geweest om te kijken wat er bij aan comfort indtellingen aangepast konden worden. Ik heb hetvolgende laten aanpassen:

Comfort pinkers naar 4x.
Anti carjack.
Verbruik naar km per liter.

Coming home lukte niet op mijn module :cry:

Maar het allermooiste komt nu: Ik had het over de W8 verlichting die ze verkopen maar niet in mijn highline past, krijg van de jongen die eigenaar van het bedrijf is een setje leds, weerstandjes en hulsjes om de ledjes in te monteren!!! En voor noppo! Ze vanavond gesoldeerd en ziet er super uit!

Kortom voor de belgische forum leden, naar eindhoven toe echt een aanrader, Jela kost nu 30,- en bij een erkend bedrijf als dit koste het maar 20,-!!!!

Mooi zo, goed om weten...
Ik hen het aan de dealer gevraagd toen ik n afspraak ging maken voor de herstelling (27 sep) of ze meteen wat konden aanpassen.. Dit was geen probleem en kan dit de moment van herstelling vragen..
Mn lijstje ligt al klaar :D :D
4x pinken wil ik ook ;) ..

Grtz

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!