Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Sjakie zei:Het ligt helemaal aan je boordnetmodule. Dit staat een stuk terug uitgelegd in dit topic. Ik heb de gene met 87 op het eind. BM's hebben geloof ik 88.
graafie zei:Waar zit die Jela ook alweer? Het is voor mij een klere eind rijden maar met een BM best te doen.
graafie zei:Waar zit die Jela ook alweer? Het is voor mij een klere eind rijden maar met een BM best te doen.
Dat ik een eindje moest rijden was me bekend maar :shock: zover. Dat is voor mij zo'n 2,5 à 3 uur heen en 2,5 à 3 uur terug. Dat gaat hem dus niet worden. Hmmmm, even een ander adresje opzoeken dus, jammer, ik lees vele positieve berichten over Jela. Kan hij niet bij mij komen? :lol: :lol: :lol:Sjakie zei:Bodegraven, onder de rook van Rotterdam.
Sjakie zei:Oh ja. Standaard schijnt de functie "emergency brake lights" te werken op een Polo.
ropo2002 zei:juist de pinkers die sneller dan normaal knipperen!!![]()
Smartie86 zei:Sjakie zei:Oh ja. Standaard schijnt de functie "emergency brake lights" te werken op een Polo.
Bedoel je dat die op elke module kan geactiveerd worden?? Wil ik ook wel hoor..
Grtz
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.