VAG 6R!! NO DEALER!!

Bedankt voor je uitleg, dacht dat zoals bijv. de Golf wel te activeren was.
Maar us modules ken ik wel, alleen dit was makkelijker geweest.

Toch ben ik er technisch van overtuigd dat het met vagcom moet lukken. Bij oudere auto's werden de knipperlichten geactiveerd met een relais, maar tegenwoordig gaat het elektrisch. Op de een of andere manier moet het toch instelbaar zijn denk ik..Weet alleen nog niet hoe...:roll: :lol:

PRIdEVisions zei:
Nope, omdat er nog geen polo in Amerika is, en wss ook niet zal komen daar het een kleine auto is.. dus is er ook geen software voor amerika ontwikkeld.
word met een module gedaan ;)
wie heeft u da toch maar wijs gemaakt
golf 1 bestaat toch ook in the us? en denk nie dat de golf 6 ZOVEEL groter is dan de polo

ik zou eigenlijk niet weten waarom een Polo BM niet in de USA zou passen...
De auto kan makkelijk met het verkeer mee

SUV's en grote wagens zijn wat mij betreft echt dikke G-labels wagen. ik ben geen voorstander van zulke zuipbakken
sja als je het kan betalen dan wel ja...maar ik zou meer voor mijn auto werken dan er met plezier in rijden :cry:

ChrisPoloParts zei:
In Dld zijn ze al weer heel wat verder (zie de topics op 9Nforum Dld) en daar is gebleken dat het stuurapparaat van de 6R echt de functie comming home/leaving home niet heeft, ik ben wel heel benieuwd naar wat de oplossing straks wordt. De boordelectronica van de 6R heeft namelijk veel overeenkomsten met die van de 9N3.
Dus ook mogelijkheden voor mijn 9N3 Crosspolo?

PRIdEVisions zei:
ow ow fonsies, is mss verkeerd gezegd, maar dat was een persoonlijke veronderstelling, aangezien dat ze daar meestal allemaal SUV's en grote wagens hebben is het mss de reden waarom ze geen polo aanbieden in Amerika.

In tegenstelling met ned. is the USA meer een sedan land, hatches worden daar weinig verkocht de golf aka Rabbit zie je daar nauwelijks, terwijl de jetta een super populaire auto is daar en de meest verkochte vw in de us.

Een 1 serie is daar alleen verkrijgbaar als coupe of cabrio..

Dus misschien is er ruimte voor een polo sedan ;)

AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!