Bas zei:
familiefeest, maar misschien dat ik kan passen en dat ik toch kan komen..
en op die link die je gaf, staat helaas de nieuwe polo nog niet op =(
Bas zei:
wie heeft u da toch maar wijs gemaaktPRIdEVisions zei:Nope, omdat er nog geen polo in Amerika is, en wss ook niet zal komen daar het een kleine auto is.. dus is er ook geen software voor amerika ontwikkeld.
word met een module gedaan
Dus ook mogelijkheden voor mijn 9N3 Crosspolo?ChrisPoloParts zei:In Dld zijn ze al weer heel wat verder (zie de topics op 9Nforum Dld) en daar is gebleken dat het stuurapparaat van de 6R echt de functie comming home/leaving home niet heeft, ik ben wel heel benieuwd naar wat de oplossing straks wordt. De boordelectronica van de 6R heeft namelijk veel overeenkomsten met die van de 9N3.
PRIdEVisions zei:ow ow fonsies, is mss verkeerd gezegd, maar dat was een persoonlijke veronderstelling, aangezien dat ze daar meestal allemaal SUV's en grote wagens hebben is het mss de reden waarom ze geen polo aanbieden in Amerika.
citroene zei:dit staat hier al ergens in het topic !
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.