VAG 6R!! NO DEALER!!

Raoul zei:
Intersant. Wil mij wel beschikbaar stellen als proefkonijn, uiteraard betaal ik er gewoon voor.

Helaas, moet nog een week wachten. Mijn leverancier was niet thuis op moment dat het pakje kwam en moet het nog ophalen bij de buren. Aangezien ik volgende week pas weer op school ben neem ik het dan in ontvangst ;). Enne proefkonijnen mogen gratis.

SkyBuMp zei:
Via vagcom aanpassing of wat?
Sharky zei:
Mis ik iets? Deze thread ging toch over de extra mogelijkheden die Jela (de man die op Marktplaat staat) kan aanbrengen?

Dit doet ie niet met VAG COM maar met een niet-VW programma dat door derden is geschreven en op z'n laptop draait. Interface met de Polo gaat dan via een autoconnector naar de usb-poort.

Soort vag com dan, wat u wilt! Hij doet het iig wel goed ;)

Trouwens, voor de LED-geilerds onder ons. Hij is bezig te proberen de weerstand-controle bij lampen uit te zetten en wel per lamp dus klinkt ideaal! Gaat ie dit weekend proberen!

hmm dat is ff zoeken, heb je toevallig een topic ervan gezien ? Stick Out Tongue je mag het natuurlijk altijd linken xD
als ik het vind post ik het zowieso

heb even gezocht op "6R" maar dit leverde jammer genoeg niet op wat ik wou :(

Even reclame maken hoor ;)

Gisteren bij Jela (marktplaats) geweest en bochtverlichting en coming home in laten stellen. Bochtverlichting is zeker een aanrader. Die man is echt kundig en vriendelijk, hij heeft ook even aanwijzingen gegeven hoe ik Fiscon/mObridge kan installeren. Top!

Kan het iedereen van harte aanbevelen. Voor degene die de 24e bij de meeting zijn, De Meern is dichtbij Bodegraven (waar hij woont). Als jullie samen gaan en een beetje onderhandelen, krijg je misschien wel groepskorting... Big Grin

@Happyman Een heel goed idee, normaal gesproken zou ik er niet zo maar langs gaan maar op de terugweg over Bodegraven rijden is dan zeker de moeite waard!. Nog meer mensen die mijn mening delen, dan kunnen we de beste man een mailtje sturen ;) .

AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!