Die vraag heb ik ook gesteld aan Jela (de man van Marktplaats) maar hij gaf aan dat dit lastig is vast te stellen, hij had iig geen idee waar je daarvoor zou moeten kijken (mogelijk is die module ergens weggewerkt achter het dashboard en niet zonder meer toegankelijk). Wel kan ie dit vaststellen door het uitlezen van de module als ie z'n laptop aansluit op de auto.kuyp166 zei:Waar kun je zien welke module je hebt?
Volgens mij heet het officieel servicemodule, deze zorgt voor de aansturing van de electronica van de auto. Afhankelijk van de opties die je af fabriek hebt laten installeren is dit een eenvoudig model (entry-level), een middenmodel of een uitgebreid model. Hoe geavanceerder deze module hoe meer er mogelijk is qua te activeren extra functies. Het hoogste model wordt zoals ik het begreep ingebouwd als je één van de meer geavanceerdere opties af-fabriek hebt zoals alarm of een regensensorSjakie zei:Wat is dat dan?
Hieronder de foto's die hij meestuurde, (niet van al te beste kwaliteit, schat doordat er weinig ruimte is daaronder), heb zelf even met rood de locatie van de modulecode gemarkeerd:Zag je berichtje op MyPolo. Voor jou te laat maar heb even uitgezocht waar de module is en is met behulp van een camera wel te zien wat het type is.
Hij zit onder de dashboard achter de zekeringen. Als je van onderen kijkt kan je deze zien. Sticker met type zit achterop dus met een camera met flash kan je wel een foto maken. Zie mijn zelf gemaakte foto's en een foto van de module los om een idee te krijgen waar de sticker zit.
Groet, Jela
Keano1 zei:Ik heb zojuist een foto gemaakt, helaas de 087 op het end.
Betreft een Highline uitvoering (bj 2-2010) met regensensor, alarm, winterpakket en bochtenverlichting af fabriek :roll:
Sjakie zei:Volgens het schema hier boven zou jouw module dit niet moeten kunnen??
Bas zei:Vanaf dinsdag kan ik (als het goed is) die instellingen ook veranderen. Krijg namelijk legaal vag op de laptop thuis , Ik zoek dus nog een proefkonijn
- 6R0 937 087 (entry-level)
Niet alle instellingen mogelijk, geen coming home, geen bochtenverlichting mogelijk
- 6R0 937 088 (mid-level)
Alle in de Marktplaatsadvertentie genoemde instellingen mogelijk, zit in alle Bluemotions die hij tot nu toe gedaan heeft
- 7H0 937 089 (high-end)
Alle in de Marktplaatsadvertentie genoemde instellingen mogelijk, zit o.a. in de GTI of indien Xenon is besteld.
Sjakie zei:Ik heb Jela ook al gesproken en hij vertelde dat er inderdaad verschillen tussen de "87" modules. Hij heeft alleen nog maar "B" versies onder ogen gehad. Binnenkort maar eens langs..
Hen6Ri zei:Ik heb vanmiddag ook even gecheckt en ik heb een 088D module..
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.