VAG 6R!! NO DEALER!!

• Onderwerp starter Onderwerp starter enzolino
  • Startdatum Startdatum
OH Shit!! COMING HOME LEAVE SYSTEM!?!? WTF die wil ik wel :D
ik stoorde me er wel beetje aan dat die lampen niet ff bleef branden :? wanneer ik auto op slot deed...en ook dat 2 x alarm piepen bij ontgrendelen en 1x alarm piepen bij vergrendelen...vond het elke keer een onbevredigend gevoel
maar nu het kan wil ik wel een afspraak maken met die gozer!!

ik kom net terug van Jela, helaas weinig mogelijk met mijn 6r.... Succces heren

BM module is anders dan de Geen BM module LOL ;)

het enige wat ik nu heb is berassistent 5 sec ipv 3 en na 15km deuren die automatisch sluiten. :(

Jammer zeg maar ik kan me niet voorstellen dat de reguliere OBC, dat soort functies niet heeft. Als Jela en tijdje ermee aan de slag gaat, krijg hij het ook wel voor elkaar.

enzolino zei:
ik kom net terug van Jela, helaas weinig mogelijk met mijn 6r.... Succces heren

BM module is anders dan de Geen BM module LOL ;)

oh jammer had mijn hopes alweer gezet op coming/home leave system :(
kon die ook aangeven of die dat ging onderzoeken binnen korte termijn?

Barry heeft het mij net laten showen in zijn BM, smoelt errug goed! Echt is het niet vol-automatisch. Als je je motor hebt uitgezet moet je ff grootlicht-sein doen en dan blijft het 30 sec. branden. Hij had het via de mistlampen! Erg mooi, ik ga het ook doen!

Bergassistent / Hill Hold Control funktie kort/middel/lang (standaard middel plusminus 2 sec, lang is plusminus 5 sec)

wat is dit eigenlijk?!?!

Ik ben vlak na Enzolino bij Jela geweest. Ik heb een polo 6R Bluemotion met VAG versie .88. Bij mij is het volgende aangepast:
- Hill hold op 5sec (lang)
- 1 alarmbeep bij vergrendelen
- 2 alarmbeeps bij ontgrendelen
- Autolock (deuren sluiten bij 15 km)
- Autounlock (alle deuren gaan automatisch open bij het verwijderen van de sleutel of openen bes.portier)
- coming home
- bochtenverlichting ingeschakeld (ik ben de eerste, hij wist nog niet dat het werkte. Zelf baalde hij we een beetje omdat hij er 75euro voor heeft betaald :) )

Het volgende was ook ingesteld maar werkte niet (ter plaatse getest):
- regenlock (ramen sluiten automatisch bij regen)
- leaving home

Hij is er ongeveer 20 min mee bezig geweest.

@ MikeBergh
Heb je als optie op je BM geen bochtenverlichting dan?

@KYC
Als je op een helling staat en je wilt optrekken. Zodra je je voet van de rem af haalt, blijft hij nog de aantal ingestelde seconden op de rem hangen, zodat je rustig kan optrekken...
Hellingproef "the easy way"...

@MikeBergh

Dus comming home kan wel op een Polo Bluemotion ??
Waarschijnlijk afhankelijk van het versie nummer van de module....

Ja het kan wel. Het werkt, zoals Sharky hierboven al vermelden, alleen zodra je na het uitzetten van de motor een grootlicht sein doet. Je mistlampen en stadslicht blijven dan 30 seconden branden.

Ik denk inderdaad dat het afhankelijk is van het versie nummer.

Ik ben echt benieuwd naar Leaving Home...
Moet je daarvoor ook nog iets van te voren een hendel omhalen, voordat je de auto verlaat? Zodat bij het unlocken de lampen aangaan?

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!