Heb je privé bericht verstuurdAlmere te ver voor je ?
ik heb net de vagcom kabel binnen uit België, het werkt op mijn 8.1 windows pro zonder problemen werkt in een keer !!!
met 2 cd’s, betaald met PayPal netjes bezorgd.
http://www.2dehands.be/auto-onderde...10-2-allernieuwste-versie-voor-241559210.html
via @2dehandsBE
Deze heb ik ook gekocht! Werkt super he?
Ik heb ook 2 cd's erbij alleen op de ene staat de vagcom install file en de tweede is leeg volgens mij laptop maar wat staat hier op? iets wat ik nodig heb? want ik kan al aanpassingen maken.
Versie is trouwens 14.10.2
heeft iemand toevallig nog een link die wel werkt?
het liefst versie vaag com 14 of is versie 12 beter?
Ze zijn op het moment moeilijker te vinden dan voorheen ( of ik zoek niet goed maar eBay vind niks:S )
Werkt longcoding met deze kabel? Heel veel v14 kabels gevonden maar bij niemand werkt de longcoding, alleen diagnose.Ik heb een kabel van deze man en werkt 101%
Alles werkt goed , je moet alleen update uitzetten van je vcdsWerkt longcoding met deze kabel? Heel veel v14 kabels gevonden maar bij niemand werkt de longcoding, alleen diagnose.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.