Had je de link nog voor ons?Zoals beloofd een update! Ik heb laatste via www.obd2tuning.com een kabel besteld die werkt met een recente versie van vcds en hij is binnen! De kabel+software binnengekregen en uitgeprobeerd en hij werkt ik zal de exacte link zo snel mogelijk even bijvoegen ik had hem na de bestelling met 7 dagen in huis en hij werkt perfect!
Ik wil deze graag kopen, maar je moet je eerst registreren op dat forum en dat kost dan weer 16 USD. Toevallig jij of iemand een account daar?Iemand dit al gezien ?
http://mhhauto.com/Thread-NEW-VCDS-PRO-16-8-3-EU-HQ-Updatable
Helaas, en als het al geld kost om op het forum te registreren dan gaan bij mij de alarmbellen rinkelen...Ik wil deze graag kopen, maar je moet je eerst registreren op dat forum en dat kost dan weer 16 USD. Toevallig jij of iemand een account daar?
Heb hem bij europaparts.com besteld. Kost daar 349 dollar met nog 41 dollar verzending. Toch kwam dit nog goedkoper uit dan bv bij ross-tech zelf, of bij obdwarenhuisWat heb je ervoor betaald en waar gekocht?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.