Wat houdt VMware in? Draai je dan Windows op je iMac?12.12 gewoon draaien in VMware, geen probleem .
Heb zelf windows 7 draaien in VMware met 12.12 en gaat perfect.
De kabel 12.12.0 is inmiddels besteld!
Wat houdt VMware in? Draai je dan Windows op je iMac?12.12 gewoon draaien in VMware, geen probleem .
Heb zelf windows 7 draaien in VMware met 12.12 en gaat perfect.
Bedankt voor je reactie Bram.Virtual machine en draai windows in windows.
Ik had van iemand hier een tut gekregen, deze had ik verder uitgeschreven en doorgestuurd naar een member. Ik heb echter al me berichten verwijderd gezien me inbox vol zat. Wellicht kan die member die nog even hier neer plaatsen? Geen idee wie het was achter.
Dit was inclusief het juiste programma voor de 12.12 kabel.
Voor de crack van de illegale VCDS moet je ook geen anti-virus actief hebben. Tevens wordt de datum terug gezet waardoor je bijvoorbeeld bepaalde websites met certificaten niet meer kan bereiken.Wat is het voordeel van VM, Windows in Windows draaien? Als ik gewoon de bijgeleverde cd-rom installeer, dan kan ik toch ook de aanpassingen doen?
Dit is wel goed om te weten, aangezien ik het met de nieuwe laptop van mijn vrouw ga doen.Voor de crack van de illegale VCDS moet je ook geen anti-virus actief hebben. Tevens wordt de datum terug gezet waardoor je bijvoorbeeld bepaalde websites met certificaten niet meer kan bereiken.
Dat is als je klaar bent met VCDS en je internet weer aan hebt gezet.
Het is handiger en veiliger om dit in een virtuele machine te doen. Daarin kan je doen wat je wil, terwijl je eigen Windows installatie wel internet, anti-virus en de juiste datum heeft.
Dit is wel goed om te weten, aangezien ik het met de nieuwe laptop van mijn vrouw ga doen.
Allebei bedankt voor de tip!
Dit is een originele, deze kun je altijd met de nieuwste VCDS versie gebruiken in tegenstelling tot de kloon-kabels.Auto-Tech Diagnose Software&Tools - VCDS - AUTEL - MAXIDAS DS708 heb ik zonet me eentje besteld
KasimPasha ;
Daarvoor hebben we dit topic: http://forum.mypolo.nl/vag-com/2456-ledenlijst-met-vag-com-kabels.html
ik heb momenteel een kabel liggen replica, en je kan er de officiele software mee draaien + updaten.
ik hou het voorlopig in de gaten hoelang hij werkt, maar voorlopig gaat alles goed.
als hij binnen een week of 2 nog werkt plaats ik een link!
mvg
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.