VAGCOM kabels, verkoop links!

Virtual machine en draai windows in windows.

Ik had van iemand hier een tut gekregen, deze had ik verder uitgeschreven en doorgestuurd naar een member. Ik heb echter al me berichten verwijderd gezien me inbox vol zat. Wellicht kan die member die nog even hier neer plaatsen? Geen idee wie het was achter.
Dit was inclusief het juiste programma voor de 12.12 kabel.
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
Virtual machine en draai windows in windows.

Ik had van iemand hier een tut gekregen, deze had ik verder uitgeschreven en doorgestuurd naar een member. Ik heb echter al me berichten verwijderd gezien me inbox vol zat. Wellicht kan die member die nog even hier neer plaatsen? Geen idee wie het was achter.
Dit was inclusief het juiste programma voor de 12.12 kabel.
Bedankt voor je reactie Bram.
Wat is het voordeel van VM, Windows in Windows draaien? Als ik gewoon de bijgeleverde cd-rom installeer, dan kan ik toch ook de aanpassingen doen?
 
Met de CD lukte het mij persoonlijk niet. Ik deed in VMware internet uitzetten en met me "normale" windows kon zoeken naar coderingen. Het voordeel van VMware is, mocht er een virus in zitten kan je dat zo weggooien zonder dat je er iets van merkt. VMware is meer een extra maatregeltje gezien ik nooit backups maak
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
Wat is het voordeel van VM, Windows in Windows draaien? Als ik gewoon de bijgeleverde cd-rom installeer, dan kan ik toch ook de aanpassingen doen?
Voor de crack van de illegale VCDS moet je ook geen anti-virus actief hebben. Tevens wordt de datum terug gezet waardoor je bijvoorbeeld bepaalde websites met certificaten niet meer kan bereiken.
Dat is als je klaar bent met VCDS en je internet weer aan hebt gezet.

Het is handiger en veiliger om dit in een virtuele machine te doen. Daarin kan je doen wat je wil, terwijl je eigen Windows installatie wel internet, anti-virus en de juiste datum heeft.
 
Voor de crack van de illegale VCDS moet je ook geen anti-virus actief hebben. Tevens wordt de datum terug gezet waardoor je bijvoorbeeld bepaalde websites met certificaten niet meer kan bereiken.
Dat is als je klaar bent met VCDS en je internet weer aan hebt gezet.

Het is handiger en veiliger om dit in een virtuele machine te doen. Daarin kan je doen wat je wil, terwijl je eigen Windows installatie wel internet, anti-virus en de juiste datum heeft.
Dit is wel goed om te weten, aangezien ik het met de nieuwe laptop van mijn vrouw ga doen.

Allebei bedankt voor de tip!
 
Dit is wel goed om te weten, aangezien ik het met de nieuwe laptop van mijn vrouw ga doen.

Allebei bedankt voor de tip!

Dan is het sowieso makkelijk en beter. Heb het eerst op de "normale" windows geprobeerd met de originele CD maar dat werkte helaas niet, kon de interface niet laden. Hopelijk kan die andere member hier reageren en de tut van mij plaatsen.
Tevens hier nog een leuke foto ImageUploadedByTapatalk1393022540.799282.jpg
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
ik heb momenteel een kabel liggen replica, en je kan er de officiele software mee draaien + updaten.
ik hou het voorlopig in de gaten hoelang hij werkt, maar voorlopig gaat alles goed.
als hij binnen een week of 2 nog werkt plaats ik een link!

mvg
 
Volkswagen  polo 6r  1.2 
Gaaf man! Is er iemand die in de buurt van Zwijndrecht/Rotterdam die mij kan helpen met een storing die ik heb van mijn xenon, wil die er graag uit laten halen.
Ik wil dat mijn verlichting aan gaan wanneer ik mijn auto ontgrendel is dit ook mogelijk?
Hoor het wel als er iemand zo aardig is die dit voor mij wil doen :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb momenteel een kabel liggen replica, en je kan er de officiele software mee draaien + updaten.
ik hou het voorlopig in de gaten hoelang hij werkt, maar voorlopig gaat alles goed.
als hij binnen een week of 2 nog werkt plaats ik een link!

mvg

Dinsterzz, werkt de kabel nog steeds en heb je toevallig een linkje naar de plek waar deze te koop is? Ik ben voor mijn polo er ook naar op zoek (ivm toekomstige activering cruise control en voor de mk5 gti van mijn broertje storingen en o.a. activeren running lights).
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!