Inderdaad op de 15e, op de 17e kreeg ik mijn tracking.Dat is niet zo verwonderlijk want ze zitten zeer waarschijnlijk in dezelfde luchtvrachtcontainer.
Hebben jullie ze allebij ook op 15 oktober besteld?
Inderdaad op de 15e, op de 17e kreeg ik mijn tracking.Dat is niet zo verwonderlijk want ze zitten zeer waarschijnlijk in dezelfde luchtvrachtcontainer.
Hebben jullie ze allebij ook op 15 oktober besteld?
Waarschijnlijk is dit het bestand dat "gehacked" is om ook met kloon-kabels te werken. Heb het vermoeden dat de originele dus niet met een kloon-kabel gaat werken.Bij mij draait hij juist niet met de geinstalleerde rt-usb.dll file maar moet ik die gebruiken die geinstalleerd wordt vanuit de officiële versie van de rosstech site. Zou je misschien jou dll file willen delen?
Dat lijkt mij een prima idee om VCDS in een aparte pc onder te brengen. Ik ben trouwens benieuwd naar jullie ervaringen met deze VCDS versie en in hoeverre die beter is dan bijvoorbeeld versie 11.3.Ben nu bezig een virtuele PC op te zetten, dit om zonder Anti-virus of andere beveiligingen toch veilig VCDS te kunnen draaien.
Hij wordt steeds goedkoper...Top
Ook die van DHGate besteld (Wholesale Diagnostic Tools - Buy Newest Vag Com 12.12 Vcds 12.12 Better Than Vag Com 12.10.3 $20.9 | DHgate)
Ben benieuwd
Hij wordt steeds goedkoper...
Hopelijk heb je 5 weken geduld.
Mijne net binnen gekregen (12.12), moest er 1,5 week op wachten.
Kan de polo pas echter vrijdag ophalen.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.