Hey Famous,
hoe heb je die instellingen precies aangepast? Is dit moeilijk via de VCDS software?
Even schetsen, mijn schoonvader die kan goed aan wagens werken maar met het feit dat alles met de computer wordt kan hij er steeds minder aan minder aan werken. Zo startte mijn zoektocht naar software om foutcodes uit te lezen en op te lossen...
Het is zo dat mijn schoonzus een Polo heeft (vorige model), schoonvader en mezelf hebben een GOLF 4.
Ik heb het forum hier wat doorlezen en ik snap nog niet goed het verschil tussen de verschillende VAG kabels, HEX, CAN,...en wat is het nog allemaal

.
De logische redenatie zou zijn om de laatste nieuwe kabel te kopen die compatible is met VCDS 12.12, want dan kan je naar het schijnt alle modellen tot en met 2013 uitlezen? De golf van mijn schoonvader is van 1999, die van mij is van 2001. Zal dat ook lukken?
Ik heb ook van alles gelezen over leveranciers, de ene al duurder dan de andere, en de ene werkt en de andere niet?
Dit is een kabel die ik vond:
Vagcom 12.12.0 Vag com 12.12.0 VCDS 12.12.0 HEX USB Interface for VW/Audi Latest Software
maar deze is wel duurder in vergelijking met andere die ik hier tegenkwam op het forum, zij geven er de software er ook bij, of doet iedereen dat?
Mocht versie 12.12 nu niet werken, kan je dan ook een oudere versie proberen met die kabel?
kan er mij soms iemand handje helpen met te vertellen wat ik nu precies zal kopen?
dank je!
ruben