VCDS 11.8 / 11.10 Kabel + software

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bas

Voormalig teamlid
5,604
26
156
Hierbij bied ik aan:

Vcds diagnose kabel incl software.
Werkt met 11.8 en 11.10.
Kabel is getest dus je weet zeker dat je een werkende versie koopt. Alleen de installatie van de software kan af en toe wat moeilijker verlopen.
Prijs: €45.- incl verzending in NL

Bij interesse aub contact opnemen via de PB


Voor handleidingen zie link : KLIK



Edit 17-4:

* MyPolo.nl en ik staan niet in voor de eventuele schades die kunnen optreden door het gebruiken van deze kabel en software.
Gebruik is geheel op eigen risico.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Update 17 - 4

Topic weer heropend. Deze keer de kabels van een eerdere leverancier afgenomen. Als het goed is verloopt de installatie van de software nu ook veel beter. Ik moet de kabels nog even testen maar bij interesse aub een PB sturen.
 
Update 17 - 4

Topic weer heropend. Deze keer de kabels van een eerdere leverancier afgenomen. Als het goed is verloopt de installatie van de software nu ook veel beter. Ik moet de kabels nog even testen maar bij interesse aub een PB sturen.

Als dit betere software is dan is het coulant de oude afnemers een kopie te sturen mits deze werkt incombinatie met de kabel ;) met betere doel ik op trojen vrij
 
Slim maik zeer slim ;)

Degene die hier inderdaad problemen mee hebben kunnen mij een PB sturen dan zal ik een nieuw cdtje opsturen of evt meenemen naar de meet!
 
Zo ik heb zojuist het topic weer heropend omdat ik eindelijk na 2 weekjes wachten een nieuwe lading kabels heb binnen gekregen :)

De prijs blijft hetzelfde en de kabels zijn 11.10 die het stabielste werken met 11.3 ;)

Interesse? Stuur dan even een pb
 
Vrijdag een nieuwe lading binnen gekregen nadat de vorige weer snel verkocht waren.

Wederom vcds 11.10 kabels die het meest stabiel werken met 11.3 Je kunt op een 6R alle normale dingen ermee doen en indien meer verstand van computers ook een hele berg meer ;)
 
Vandaag een nieuwe lading binnen gekregen nadat de vorige weer snel verkocht waren.

Wederom vcds 11.10 kabels die het meest stabiel werken met 11.3 Je kunt op een 6R/9N/Golf/iedere vag met OBD2 alle normale dingen ermee doen en indien meer verstand van computers ook een hele berg meer
 
hey ik heb wel interesse in een kabel! alleen zag ik iets in een ander topic dat bij het installeren van vcds je geen internet op je laptop moest hebben en je virus scan uit moest hebben klopt dat?

kan je mij je gegevens waar ik het geld moet storten sturen? dan stuur ik een pb met mijn adres gegevens!
 
PB is verstuurd ;)

De installatie is soms een beetje tricky maar nu zit er andere software bij en die heeft tot nu toe nog nooit voor problemen gezorgd.
 
hey ik heb wel interesse in een kabel! alleen zag ik iets in een ander topic dat bij het installeren van vcds je geen internet op je laptop moest hebben en je virus scan uit moest hebben klopt dat?

kan je mij je gegevens waar ik het geld moet storten sturen? dan stuur ik een pb met mijn adres gegevens!

Mijn PC (Win7 met McAfee) ziet het bestand vcds.exe als een trojanhorse en plaats het bestand inquarantine. Zeer irritant, dus tijdelijk Mcafee uit (en geen internet verbinding!), bestand terugplaatsen en werken maar.

Eea ook op een Altea XL (MY2010) geprobeerd, maar mist wat speciale bestanden. Ik heb van RossTech de laatste update gedownload en vervolgens daar bestanden uitgehaald en in 11.3 / 11.10 gecombineerd. Nogsteeds missen (geen info?) er bepaalde bestanden (ook voor de 6R) voor specifiek control modules.
 
Ik heb zojuist een aantal pakketjes verzonden, heb afgelopen dagen helaas geen tijd gehad :( Maar komt goed. Hopelijk heb je nog een klein beetje geduld over!
 
Heb je nog meer kabels? Ik ben eventueel wel geïnteresseerd namelijk alleen zou ik graag willen weten of het problemen kan opleveren met de garage/garantie als je zelf dingen gaat aanpassen.
 
Heb je nog meer kabels? Ik ben eventueel wel geïnteresseerd namelijk alleen zou ik graag willen weten of het problemen kan opleveren met de garage/garantie als je zelf dingen gaat aanpassen.

Als je het zegt, ja dan welStick Out Tongue
Als je het het niet verteld niet, zolang ze het niet door hebben;)
Maar comfort instellingen zijn meestal geen probleem voor de garantie.
 
VW  6R  1.2TDI 
Ja ik heb kabels genoeg. Gevolgen voor je garantie heeft het niet. Het zijn allemaal instellingen die een vw dealer ook kan veranderen (alleen de meeste weten niet hoe) Zolang je geen dingen er mee doet waar je niet vertrouwt mee bent is het geheel veilig in gebruik.

Bij interesse stuur maar een PB ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!