VCDS 11.8 / 11.10 Kabel + software

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dank je, ik denk er nog even over na. Als eerste zou ik namelijk km / L willen instellen in de boordcomputer. Dit heeft de verkoper nog overal na gevraagd, maar dit was absoluut niet mogelijk Stick Out Tongue.
 
kan iemand mij uitleggen hoe ik het aan de praat krijg. hij zeurt iedere x weer om interface fail ofzo? en bij test staat er in het rijtje als hij klaar is self test fail
ik heb trouwens een bm

welke vcds verzie moet ik gebruiken? verschillende verzies geprobeerd van de cd steeds het zelfde
 
heb je de drivers ook geïnstalleerd?
en ik zou gewoon de versie gebruiken die op de kabel staat.

evt internet uitzetten op de computer die je ervoor gebruikt?
en als je een test uitvoert ALTIJD je auto op CONTACT zetten, anders werkt geen enkele kabel Stick Out Tongue
 
VW  6R  1.2TDI 
heb ik gedaan internet staat uit virus scan uit. en eerder werd er gezegd dat 11.3 het stabielste werkte bij een 6r en ook alles ermee kon doen

maar blijf Interface: not found

heb ook is geprobeerd om de nieuwste verzie te proberen maar dan zegt hij iets over firmware update
 
je kan dus niet even van ross-tech de nieuwste versie downloaden, dat gaat sowieso niet werken Stick Out Tongue
die werkt alleen met officiële kabels.

en de auto op contact heb je ook gedaan neem ik aan?

verder verwijs ik je, omwille van topic vervuiling, even door naar het vagcom subforum, daar staat een topic genaamd niet te coderen en daar worden ook een aantal oplossingen gegeven die je kunt proberen ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
heb ook is geprobeerd om de nieuwste verzie te proberen maar dan zegt hij iets over firmware update
- Alle versies verwijderen, en ook de kabel uit apparaatbeheer verwijderen.
- Folder C:\Ross-Tech verwijderen.
- Alleen de (gekraakte) VCDS installeren die je bij de kabel hebt gekregen.
- Driver van de kabel handmatig installeren door te verwijzen naar de C:\Ross-Tech\VCDS-Beta folder.
 
Je moet:

1. alles van vcds verwijderen.
2. vcds 11.3 installeren
3. benodigde usb drivers installeren
4. in de auto gaan zitten - deuren dicht
5. kabel in de auto steken en op contact zetten
6. dan de kabel in de laptop steken
7. via vcds een test uitvoeren.
8. nu MOET het werken.

! De kabel zelf is 100% goed ik test iedere kabel stuk voor stuk op mn eigen polo met mn eigen laptop.
 
Is die gekraakte versie ook ergens op het internet te vinden qua alleen software?

Lijkt me namelijk wel interessant (als meervoudig computer gebruiker) om eens te kijken in die software.
Mits ik het snap kan ik dan overwegen om ook zo'n kabel aan te schaffen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!