Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Twannieguitar zei:Je ziet wel wat maar inderdaad niet veel, ik heb er een thuis gehad.
Die nieuwe types kun je zo plaatsen dus het zit inderdaad in de electonica van de unit.
Als je de pin-beleging van de aansluitingen zou kennen zou je het licht los kunnen koppelen en doorverbinden met de voedingsspanning. Het enige nadeel is dan wel dat hij niet dimt als je je dashboardverlichting dimt en de lampjes van de knoppen branden altijd bij contact.
Twannieguitar zei:Sjakie, Wat bedoel je?
Ik heb er nu een originele nieuw type in zitten.
Die ik thuis heb gehad was volgens mij een omgebouwde, heb hem ook terug gestuurd.
Twannieguitar zei:dennishoe1976com,
Zou jij misschien een tutorial kunnen plaatsen voor:
Bochtrijverlichting op richting aanwijzer AAN
Gordel piep aangepast ( interfal en toon ) maar kan ook uit.....
Snelheids afhankelijke ruitenwisser instelling AAN ( geweldig en ook zonder regensensor! )
FIS in Nederlands gezet
Tear wiping
Of wellicht even laten weten waar ik dat kan vinden?
Bedankt
Twannieguitar zei:Oké, bedankt Sjakie,
Sjakie zei:Twannieguitar zei:Oké, bedankt Sjakie,
Geen probleem, als je meer wil weten dan hoor ik het wel.
- Gordelpiep uit maar lampje wel laten knipperen, hij kon alleen alles uit zetten
- Niet dimmen LED (origineel xenon) bij stadslicht (wel bij dimlicht natuurlijk)
- Bij het kort naar voren trekken ruitenwisser niet 2x maar 1x wipen
- Ik ben ergens snelheidsafhankelijke ruitenwisser gezien, hoe werkt dat als je een regensensor hebt?
Twannieguitar zei:en alleen in de interval stand?
krisrock zei:kan de dealer die snelheidsafhankelijke ruitenwisser ook instellen?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.