Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Top!@ hjv
volgens mijn zit dat in byte 12
en dan bit 0 aanpassen
grt donna
Top!
Morgen gelijk proberen.
@ hjv
volgens mijn zit dat in byte 12
en dan bit 0 aanpassen
grt donna
Het is gelukt!Laat maar weten of het lukt!
Zo wordt ie inderdaad vaak genoemd.Is dat niet gewoon de nordig setting?![]()
Ik heb VAGCOM 12.12, weet nu hoe het werkt....Mooi, staat op het verlanglijstje![]()
Let wel, als je dit doet met Xenon (LED DRL), dan gaat je DRL op stadslicht stand, en niet volle sterkte. Persoonlijk vind ik het mooier op volle sterkte, en heb ik de optie aan staan dat mijn DRL uitgaat als knipperlicht aan is. Deze optie werkt niet met DRL in stadslicht.
Ik heb niks kunnen vinden over DRL op volle sterkte, ook niet op internet. Voor wat betreft luxe display geen idee, dit heeft de BlueGT standaard al dus hier heb ik nooit naar gekeken/gezocht.Ik vroeg me af is er niet een mogelijkheid om bij die instelling de led op volle sterkte te laten branden ? En ik zag een optie toen Lennardqu met vcds bezig was over een ''luxe display'' ofzo ? ik dacht gelijk dat dat te maken had met de boardcomputer dat je dan misschien kan zien welke deuren er open staan of misschien de olietemperatuur etc ?
Automatisch sluiten van de deuren va 15km p/u en openen na uitzetten van de auto werkt overigens ook.
Jep!Werkt dit bij iedere polo 6r ?
Dat kan ergens in een menu 'RSI' (reset service indicator). Heb het een tijdje geleden bij de Polo en de Golf gedaan.Weet er misschien ook iemand waar de service beurt indicator gereset kan worden?
Het gaat niet om een polo maar dat zal wel niet uit maken toch?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.