velgen polo 6R

Ik ben overal aan het zoeken naar een (verlaagde) Polo met 18'', 8j en et35 en 215/35/18 op.
Ik heb een setje op het oog maar vrees dat die heeeeeel goed de kassen gaan vullen. :lol:
Niemand daar een foto'tje van hoe dat staat, ik lees wel vaak van het past, maar zou toch graag eens een foto zien om een beeld te vormen.
 
ibifaho heb je ook al via pb gestuurd maar zal het ook hier even neer zetten, een 18'' met 8breed en et35 met een band van 215/35 (75,25 mm hoogte band)
zal totaal niet gaan inclusief verlaging dat zal je je kassen naar de *** rijden, je zal echt een laag profiel band met redelijk veel strecht moeten hebben om geen problemen te krijgen daarnaast, op 18'' ga je wel nooit zo laag kunnen als op een 17'' ;)
 
Plat zal de polo zoiso niet komen. Daar heb ik de golf voor Big Grin heb daarstraks foto's gevonden van een polo met 8j et35 en 215 en dat leek nog redelijk binnen kassen te vallen maar ik ga gewoon vragen om de velgen die ik op het oog heb eerst te passen voor ik ze koop. Thx voor de info allessinds! Als het niet past koop ik die velgen nieuw met een 205/35 op als er op mijn rug weer wat groeit Big Grin
Sent from my RM-846_eu_belgium_380 using Board Express
 
Maar is het verschil van rijcomfort al niet te merken met die ene inch?

Banden van nu zijn eigenlijk nog prima, zonde om die al te gaan verwisselen voor nieuwe banden naar mijn mening. Misschien toch naar maar even sparen dus ;)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
je kan ook gewoon deze wat je nu hebt houden voor in de winter mee te rijden en dan een nieuw setje kopen met zomerbanden onder, en zou inderdaad ook op z'n minst opteren voor een 16 inch velg je zal niet zo heel veel verschil voelen hoor, de optie velgen van een polo zijn al 17 inch van de garage uit dus 16 inch ga je echt niet veel van merken ;)
 
Ik zou voor.minimaal 16 gaan liefst 17 maar dat ben ik haha
Ik snap je punt wel om de banden is ook weer een duur grapje 4 merk banden al neem je een wat goedkoper merk is het minder erg!
 
het type velg wat je hebt gekozen heeft een smal geslepen buitenrand met zwart ertussen, deze lijken al groter daardoor..

Daar heb je een punt, maar deze uitvoering is ook echt alleen maar in 15". Zal een inch groter dan veel verschil uit maken of niet?
Nieuwe banden zijn inderdaad duurder, maar er achteraf achter komen dat de velgen toch niet zo mooi zijn op die maat is helemaal zonde Stick Out Tongue

Maar even afwachten denk ik maar, ook al lijkt me de upgrade mij wel waard!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
Daar heb je een punt, maar deze uitvoering is ook echt alleen maar in 15". Zal een inch groter dan veel verschil uit maken of niet?
Nieuwe banden zijn inderdaad duurder, maar er achteraf achter komen dat de velgen toch niet zo mooi zijn op die maat is helemaal zonde Stick Out Tongue

Maar even afwachten denk ik maar, ook al lijkt me de upgrade mij wel waard!

Wat ik zo hoorde van het bandencentrum waar ik naar toe ga, zou de polo geen 'last' moeten hebben van 16 inch;)
Bij 17 ga je inderdaad 'meer voelen' maar ikzelf ben er gewend aan geraakt en merk nauwelijks tot geen verschil meer.
Anders eens kijken of je met een lid bij jouw in de buurt een keer kunt mee rijden, zodat je het verschil kunt voelen?;)
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!