velgen polo 6R

zojuist besteld: setje Bellini Bella HB

[resize=600:zkpqmayh]http://www.autoblog.nl/gallery/0_Tuners/MR_Car_Design/Audi_S3_Black_Performance_Edition/mr-audi-s3-black-performance-1.jpg[/resize:zkpqmayh]

I.c.m. Falken ZE912 (schijnt goed en stil te zijn) in de maat 215/40/17. Vrijdag komen ze eronder :cool:
 
Ben ook benieuwd hoe dat gaat staan.

Ben er zelf nog steeds niet uit wat ik ga doen met de GTI straks...Wil het liefst 18 inch eronder hebben.
Maar de vraag is wat?? BBS/BB5 Lemans zie je al te vaak ook al vind ik het nog steedseen van de mooiste velgen. Alleen het schoonmaken, pffff!!!
Een 5-spaak :roll: ..De Boavista vind ik tot nu toe het beste onder de Polo passen, helaas niet in 18.
Dan een meerspaaks velg....New RS4 ?? Mak Iguan Mirror in 18 inch ??
Heb nog een paar maanden te gaan dus we zoeken rustig verder..

Tips zijn welkom.. :cool:
 
de velgen zitten eronder! wel klein probleempje dat de remblokken uitstaken van de wielnaaf waardoor de velgen hierop aanliepen, maar dat is mooi opgelost met een dremel ;) IVM weekendje weg maar even snel 1 foto, de rest volgt maandag of dinsdag

[resize=600:2mdytpvr]http://img607.imageshack.us/img607/6536/imag0140v.jpg[/resize:2mdytpvr]
 
Heeft er iemand al de "detroit" velgen op een BM? Voor welke bandenmaat gaan jullie overigens op 17", 205 of 215? Op mijn megane had ik 205, stond wat mooier getrokken dan 215 vond ik persoonlijk.
 
17" velgen op eibach prokit (25/30) verlaagde polo 6R

Hallo Polo6r2010,

Ik ben sinds januari 2013 nieuw op het forum van MYPOLO. Ik heb mijn 2013 Polo 6R ook 25/30 mm verlaagd (Eibach prokit). Zelf wil ik ook 17" eronder laten zetten (TTRS rotor) met 215/40r17 banden. Goed om te horen dat jouw velgen niet aanlopen met de 17" velgen en de verlaging:wink:.
Als ik wil dat de banden van "mijn" nieuwe velgen met banden niet gaan aanlopen moeten die natuurlijk wel dezelfde velgbreedte en ET waarde hebben als jouw velgen. Welke velgbreedte en ET waarde hebben jouw 17" new RS 6 velgen?

Alvast bedankt voor jouw antwoord.
 
Hallo Polo6r2010,

Ik ben sinds januari 2013 nieuw op het forum van MYPOLO. Ik heb mijn 2013 Polo 6R ook 25/30 mm verlaagd (Eibach prokit). Zelf wil ik ook 17" eronder laten zetten (TTRS rotor) met 215/40r17 banden. Goed om te horen dat jouw velgen niet aanlopen met de 17" velgen en de verlaging:wink:.
Als ik wil dat de banden van "mijn" nieuwe velgen met banden niet gaan aanlopen moeten die natuurlijk wel dezelfde velgbreedte en ET waarde hebben als jouw velgen. Welke velgbreedte en ET waarde hebben jouw 17" new RS 6 velgen?

Alvast bedankt voor jouw antwoord.

Aller eerst, alsnog welkom hier op het forum. Ten tweede, stel je polo nog even voor, wij zijn hier dol op foto's!Big Grin en ten derde, welke maten had je zelf op het oog voor je 17 inchers?:)
Wat ik zo even snel gok is dat er niet veel velgen zijn die aan zullen gaan lopen met de lichte verlaging van een eibach pro kit. Kijk anders eens rond in de garages hier op het forum, kun je aardig wat ideeën op doen:) voor jouw als tip, kijk eens bij peterbaarlo in de garage.
 
VW  6R  1.2TDI 
wel even opletten dan zou ik je een velg aanraden van 7,5j of 7j omdat ik mijn schroefset al 1,5 cm vanvoor omhoog heb moeten draaien omdat deze aanlopen, (heb zelf 8j) en heb er nu nog steeds last van maar ik ga niet hoger gaan en heb er ook een band van 205/40/17 opgelegd voor het aanlopen proberen te vermijden maar is nog niet genoeg.
heb tevens et 30 als dat misschien ook zou helpen bij je keus (komt mooi gelijk met de kasten samen met 8j gerekend dan eh).

maar als ik zie dat je een verlaging van 25/30 hebt zal dat wel geen probleem zijn, hoop dat je er iets aan hebt ;)

groeten sid
 
17" TTRS rotor velgen polo 6R

Beste Gewoonjan,

Maten voor de (nieuwe) velgen zijn 17" x 7J ET35. Eigenlijk is de polo van mijn vrouw:roll: echter ik vind het leuk om hem iets stoerder te maken. En daarnaast tij ik nog het meeste ermee. De foto's komen eraan.........

Groeten Stanley
 
wel even opletten dan zou ik je een velg aanraden van 7,5j of 7j omdat ik mijn schroefset al 1,5 cm vanvoor omhoog heb moeten draaien omdat deze aanlopen, (heb zelf 8j) en heb er nu nog steeds last van maar ik ga niet hoger gaan en heb er ook een band van 205/40/17 opgelegd voor het aanlopen proberen te vermijden maar is nog niet genoeg.
heb tevens et 30 als dat misschien ook zou helpen bij je keus (komt mooi gelijk met de kasten samen met 8j gerekend dan eh).

maar als ik zie dat je een verlaging van 25/30 hebt zal dat wel geen probleem zijn, hoop dat je er iets aan hebt ;)

groeten sid


Hoi Sid,

Bedankt voor jouw terugkoppeling. De velg die ik eronder wil zetten is in de 17" versie alleen verkrijgbaar in de breedte 7,5J met een ET waarde van 35. Ik ga voor safe Stick Out Tongue en kies voor 205/40R17 (ipv 215/40R17), met de verlaging van 25/30 mm denk ik dat hij niet zal aanlopen.

Groet,

Stanley
 
ja, die waardes zijn goed te doen zal er knap onder staan en dat zal zeker niet aanlopen ;).
en mocht je nog lager willen gaan dan heb je dat gezeiks al niet met het aanlopen en het ziet natuurlijk wat vetter uit z'n smaller bandje Big Grin
mocht je eens willen zien hoe z'n bandje staat kun je gwn even in m'n garage kijken (enige verschil is dat mijne heel klein beetje getrokken zijn door de 8j)
en even op de velg terug te komen, is een zeer mooi velgje waar je voor gaat, had ze eerst ook op het oog hahaStick Out Tongue
 
Die wielkasten zien er goed gevuld uit!;) Heb je achter geen spacers ertussen? Komt wel heel erg mooi naar buiten. Hoe bevallen de Piaa H7 halogeen lampjes? Welke kleurtemperatuur heb jij erin zitten en is die ook met een afterkit xenon te vergelijken? Ik wil misschien afterkitxenon inbouwen maar als de Piaa H7 ook 5000 Kelvin halen denk ik dat dit ook mooi staat op mijn 6r. Wat kosten ze eigenlijk?:confused:
 
PIAA H7 heeft een kleurtemperatuur van 4150K. Heb ze zelf nu bijna twee-en-half jaar in gebruik (eerst in de vorige auto). Geven - voor halogeen - enorm veel licht, en doen me herinneren aan de OEM-Xenon in m'n oude Golf V.

Ik hoop dat ze sid ook bevallen, hij heeft ze op mijn advies gekocht ;)
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Die wielkasten zien er goed gevuld uit!;) Heb je achter geen spacers ertussen? Komt wel heel erg mooi naar buiten. Hoe bevallen de Piaa H7 halogeen lampjes? Welke kleurtemperatuur heb jij erin zitten en is die ook met een afterkit xenon te vergelijken? Ik wil misschien afterkitxenon inbouwen maar als de Piaa H7 ook 5000 Kelvin halen denk ik dat dit ook mooi staat op mijn 6r. Wat kosten ze eigenlijk?:confused:
ja is zonder spacers komen zo breed uit omwille van dat ze 8j breed zijn en dan nog eens een et30 hebben enige nadeel je kan niet echt heel plat gaan.
PIAA's xtreme white plus h7 (4000k) bevallen me wel ja zoals demercer alzegt heb ze op zijn advies gekocht:)
5000k is wel nog een redelijk verschil met deze omdat de 5000k meer een blauwer effect hebben, je kan de PIAA's vergelijken met een beetje xenon kleur maar dan toch ietsjes meer naar de halogeen (gelig) kleur maar het is wel degelijk een verschil met de originele lampen, niet alleen que kleur ma ook qua verlichting.
MAAR, ik denk wel dat als ik nieuwe lampen zou kopen zou ik denk voor 5000k gaan vindt dat blauwe wel wat meer hebben, ma das persoonlijk dan eh
ik heb ze geloof ik iets van een 80-85 euro gekost vindt de rekening even niet.
1tip: koop GEEN philips bluevision ultra als stadslichten (w5w) is het absoluut niet waard zijn even geel als de standaard;)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!