bluepolo6r
Lid
op de polo 6R moeten velgen met steek 5x100
maar kan 5x112 er ook gewoon op of is dat niet mogelijk?
maar kan 5x112 er ook gewoon op of is dat niet mogelijk?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hallo Polo6r2010,
Ik ben sinds januari 2013 nieuw op het forum van MYPOLO. Ik heb mijn 2013 Polo 6R ook 25/30 mm verlaagd (Eibach prokit). Zelf wil ik ook 17" eronder laten zetten (TTRS rotor) met 215/40r17 banden. Goed om te horen dat jouw velgen niet aanlopen met de 17" velgen en de verlaging.
Als ik wil dat de banden van "mijn" nieuwe velgen met banden niet gaan aanlopen moeten die natuurlijk wel dezelfde velgbreedte en ET waarde hebben als jouw velgen. Welke velgbreedte en ET waarde hebben jouw 17" new RS 6 velgen?
Alvast bedankt voor jouw antwoord.
wel even opletten dan zou ik je een velg aanraden van 7,5j of 7j omdat ik mijn schroefset al 1,5 cm vanvoor omhoog heb moeten draaien omdat deze aanlopen, (heb zelf 8j) en heb er nu nog steeds last van maar ik ga niet hoger gaan en heb er ook een band van 205/40/17 opgelegd voor het aanlopen proberen te vermijden maar is nog niet genoeg.
heb tevens et 30 als dat misschien ook zou helpen bij je keus (komt mooi gelijk met de kasten samen met 8j gerekend dan eh).
maar als ik zie dat je een verlaging van 25/30 hebt zal dat wel geen probleem zijn, hoop dat je er iets aan hebt
groeten sid
ja is zonder spacers komen zo breed uit omwille van dat ze 8j breed zijn en dan nog eens een et30 hebben enige nadeel je kan niet echt heel plat gaan.Die wielkasten zien er goed gevuld uit!Heb je achter geen spacers ertussen? Komt wel heel erg mooi naar buiten. Hoe bevallen de Piaa H7 halogeen lampjes? Welke kleurtemperatuur heb jij erin zitten en is die ook met een afterkit xenon te vergelijken? Ik wil misschien afterkitxenon inbouwen maar als de Piaa H7 ook 5000 Kelvin halen denk ik dat dit ook mooi staat op mijn 6r. Wat kosten ze eigenlijk?
![]()
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.